20 kilo nadwagi

1. Data: 2002-06-04 15:00:03

Temat: 20 kilo nadwagi
Od: "Edyta" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
mam 29 lat i 2 kilo nadwagi przy 158 cm wzrostu
praca siedzaca (caly dzien przed komputerem)
nijak nie wiem jak to zrzucic bez efektu jojo

help me please!

Edyta

2. Data: 2002-06-05 07:22:04

Temat: Re: 20 kilo nadwagi
Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2 czy 20 ??????????????????

3. Data: 2002-06-05 11:03:08

Od: "agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam 29 lat i 2 kilo nadwagi przy 158 cm wzrostu
> praca siedzaca (caly dzien przed komputerem)
> nijak nie wiem jak to zrzucic bez efektu jojo

> [...]
20 czy 2 ????
:-)

4. Data: 2002-06-05 11:09:04

Od: "Edyta" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 20 czy 2 ????
> :-)

no tak, 2 to bym chciala miec

oczywiscie ze 20

:)

5. Data: 2002-06-05 12:53:56

Od: "agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no tak, 2 to bym chciala miec
>
> oczywiscie ze 20
>
> :)

nie przesadzasz??
tak tylko pytam, bo roznie to bywa.
tez seidze przed komp. całe 8 godz. ale zaraz pedze na aerobik
i cały bozy dzień zjadłam tylko ogórka i jakies chrupki ryzowe
niesmaczne,ale.... niskokaloryczne

pozdr. agnieszka

6. Data: 2002-06-05 13:37:33

Od: "Edyta" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie przesadzasz??

nie przesadzam
waze 73 a mam 1,58 wzrostu (powinnam tak z 55 kg wazyc to bym sie dobrze
czula <i wygladala>)

edyta

7. Data: 2002-06-05 14:10:03

Od: "m" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnieszka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tez seidze przed komp. całe 8 godz. ale zaraz pedze na aerobik
> i cały bozy dzień zjadłam tylko ogórka i jakies chrupki ryzowe

i myslisz, ze dobrze robisz?
poza tym dla kogos kto ma 20 kg nadwagi to nie jest dobra rada.
magda

8. Data: 2002-06-05 16:52:06

Temat: Odp: 20 kilo nadwagi
Od: "Kafar" <y...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam 29 lat i 2 kilo nadwagi przy 158 cm wzrostu
Te tabele to wszystko jest shit warte.

> praca siedzaca (caly dzien przed komputerem)
uuuu.... i tu trzeba duzo zmienic... w swoim zyciu.. rzecz jasna... chodzi o
aktywny ruch ......

> nijak nie wiem jak to zrzucic bez efektu jojo
>
> help me please!
Nikt CI nie pomoze..... sama musisz sobie pomodz.. jestes na dobrej drodze..
bo juz chcesz ! wystarczy tylko zaczac, na co czekasz ????

Z Powazaniem
Kafar

9. Data: 2002-06-05 18:21:28

Od: "Neczka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam 29 lat i 2 kilo nadwagi przy 158 cm wzrostu
> praca siedzaca (caly dzien przed komputerem)
> nijak nie wiem jak to zrzucic bez efektu jojo

No to widzisz, ja tez caly dzien prawie siedze przed komputerem, ale juz
zgubilam _prawie_ 20kg (!!!). Trwa to juz od konca marca. Dla mnie to
oczywiscie nie koniec, ale powiem Ci jak to sie stalo.

Po pierwsze zapisalam sie na aerobik - 2 razy w tygodniu po godzinie
cwiczen. To nie
jest duzo, ale w porownaniu z kompletnym brakiem ruchu to zawsze cos. Nie
korzystam z wind ani ruchomych schodow - wszedzie gdzie tylko moge wysilic
sie fizycznie - robie to. Staram sie jak moge zeby w weekendy wyjechac pod
W-we i poplywac na zaglach (ja akurat to lubie, Ty mozesz jezdzic np. na
rowerze)

Po drugie dieta: moja jest prosta: jem glownie warzywa - w roznych
postaciach, najchetniej surowe. Do tego tunczyk (w sosie wlasnym), kefir.
Czasem zjem pieczywka razowego (zalezy czy mam ochote). Zamiast tunczyka
czasem drob. Czasem zjem tez jakis owoc (ale tu uwaga: owoce zawieraja,
procz witamin ktore tez sa w warzywach, cukry - w diecie raczej
nieporzadane). 1-2 dni w tygodniu jem sobie rzeczy "niedozwolone" - czyli
wysokokaloryczne (np. moja ulubiona pizze). Okazalo sie, ze jest taka dieta,
ktora wlasnie zaleca taki schemat: 5 dni niskokalorycznych, 2 dni pelna
dawka kalorii. Wazne: pije duzo wody mineralnej - minimum 1.5 litra
dziennie. Oprocz wody pije tez zielona herbate.

Po trzecie: jestem w pelni swiadoma, ze jak osiagne wlasciwa wage, to nie
moge wrocic do starych nawykow. Dalej bede chodzic na aerobik, dalej bede
uwazac co i ile jem. Moze sie wydawac bardzo meczace, ale ja juz sie
przezwyczailam. Moze to dlatego, ze nie odmawiam sobie w 100% moich
kalorycznych przysmakow. No i nie da sie ukryc, ze efekty widac - w domu
widuja mnie srednio raz na 2 tygodnie i mowia ze niedlugo znikne ;-).

Pozdrawiam i zycze sukcesow,
Neczka.

10. Data: 2002-06-05 23:24:39

Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hej
> mam 29 lat i 2 kilo nadwagi przy 158 cm wzrostu
> praca siedzaca (caly dzien przed komputerem)
> nijak nie wiem jak to zrzucic bez efektu jojo

Zajrzyj do FAQ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
BTW, co to jest 2 kilo? To nic!

FAQ pl.misc.dieta http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/