200 tys dla Marcinkiewicza ?

11. Data: 2006-06-24 23:18:51

Temat: Re: 200 tys dla Marcinkiewicza ?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew NOWAK:
> [...]
> wiecej na:
> http://www.raportnowaka.pl

Jedyne co w zasadzie chce powiedziec to to, ze jest mi wstyd
za Pana, panie NOWAK, a konkretnie za to, ze jest Pan poslem.

Czy nie wydaje sie Panu [bo moze mimo wszystko tak, choc
nie sadze, ale zapytac chyba(?) nie zaszkodzi], ze gdyby obok
checi zrobienia czegos "godnego uznania" mial Pan, panie
NOWAK, rowniez rozum, to panskie dzialania w takiej sytuacji
nie polegayby - mowiac metaforycznie - na podpalaniu lasu
a nastepnie bieganiu z konewka wokol pozaru i opisywaniu
[w jakims dziwacznym jezyku] w internecie swych "bohaterskich
dokonan" polegajacych na "sikaniu" woda w strone sciany ognia?

Niech Pan _dobrze_~pomysli zanim/jesli Pan odpowie. :)
Powaga. ;)

Naprawde wstyd mi za Pana.
Bardzo.
Niestety.

Za jakie grzechy przyszlo zyc mi w tak niedorzecznym kraju?
Normalnie **** tego nie wiem.

--
Czarek

12. Data: 2006-06-25 10:45:12

Od: Amnesiak <a...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia cbnet napisał(a) w wiadomości <news:e7kgs0$8ps$1@news.onet.pl>
takie słowa:

> Jedyne co w zasadzie chce powiedziec to to, ze jest mi wstyd
> za Pana, panie NOWAK, a konkretnie za to, ze jest Pan poslem.

Możesz więc przestać się wstydzić ;) Pan Nowak BYŁ posłem (minionej
kadencji), ale już nie jest :) Można było go zobaczyć podczas transmisji
obrad Sejmu, kiedy to prowadził akcję protestacyjną stojąc bez przerwy obok
mównicy z planszami odsyłającymi do jego strony internetowej...

Amnesiak

13. Data: 2006-06-27 14:45:40

Od: "tren R" <z...@g...bezspamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2006-06-27 18:56:32

Od: "raportnowaka.pl" <i...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak napisał(a):
> [...]
> obrad Sejmu, kiedy to prowadził akcję protestacyjną stojąc bez przerwy obok
> mównicy z planszami odsyłającymi do jego strony internetowej...

protestował, protestowal i wyprotestpował wiele... Trzeba tylko
chciec poczytac i przeczytac... do tego miec zdolnośc czytania ze
zrozumieniem nie mowiac juz o percepcji.

Dziś caly parlament Ukrainy jest zablokowany i jakoś nie ma z tym
problemu. To jest metoda jak kazda inna... przy czym ja nie
blokowałałem tylko z boczku awizowałem pewne problemy. Mozna o nich
przeczytac na stronie.

MOJ protest to był "Pikuś" do tego co wyprawia sie obecnie w Sejmie.
Ja przynajmniej zrobiłem cos konstruktywnego ... moze z ostentacyjny
sposob ale zrobiłem.
Prosze pokazac mi drugą taka osobę, ktora by zmienila tak wiele

15. Data: 2006-06-27 22:56:32

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak:
> Możesz więc przestać się wstydzić ;) Pan Nowak BYŁ posłem
> (minionej kadencji), ale już nie jest :)

W takim razie wstyd mi ze takie jednostki aspiruja niezupelnie
nadaremnie do reprezentowania spoleczenstwa PL w sejmie.

> Można było go zobaczyć podczas transmisji obrad Sejmu, kiedy
> to prowadził akcję protestacyjną stojąc bez przerwy obok mównicy
> z planszami odsyłającymi do jego strony internetowej...

Nie widzialem.
W sumie czegoz innego moznaby sie spodziewac po "ziomalach AL"?
Niewyksztalceni zadymiarze.

--
Czarek

16. Data: 2006-06-28 06:06:02

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

raportnowaka.pl:
> ... Trzeba tylko chciec poczytac i przeczytac... do tego miec
> zdolnośc czytania ze zrozumieniem nie mowiac juz o percepcji.

O! Jaka insynuacyjka! :)))
Zalosna. ;)

To ja sie troche zrewanzuje, a co. :)

Panie NOWAKu blyskotliwy-inaczej, jak ktos jest Buraczanym
Debilem najczystszej wody, a zamiast krowy doic do parlamentu
sie pcha, to zaden poziom "czytania ze zrozumieniem nie mowiac
juz o percepcji" [w szczegolnosci nawet bardzo wysoki] nic nie
pomoze, wrecz przeciwnie, w kontakcie z oznakami nachalnej
nieczytelnosci "komunikatow" jakie chocby nie wiem jak obsesyjnie
wystosowuje, tudziez braku samo-krytycyzmu, niestety.

Rozumie Pan, panie NOWAK? ;)

> ... Prosze pokazac mi drugą taka osobę, ktora by zmienila tak wiele

Taaa... pewnie nawet Jezus przy Panu wysiada z kretesem. ;DDD

--
Czarek

17. Data: 2006-06-28 07:25:18

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <z...@g...bezspamu.pl> napisał w wiadomości

> [...]

W statystycznie dobrym zdrowiu :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

18. Data: 2006-06-28 08:32:09

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "raportnowaka.pl" <i...@r...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

***
[...]

Polityka składa się z frontu i z zaplecza. Zapelcze jest stałe, a front jest
dostosowywany do aktualnych "wymagań rynku". Sytuacja materialna
społeczeństawa nie jest ani dobra ani zła. W każdym razie przysłowoiowa
bieda w dupe nie kłuje - nie ma więc wystarczającej motywacji w
społeczeństwie, do traktowania ujawnianych rewelacji z uwagą większą niż
film sensacyjny w TV. Z tego punktu widzenia społeczeństwo jest w pełni
usatysfakcjonowane, gdy w reakcji na aferę czy coś tam innego, nastąpi
zmiana części frontowej. Działa to na zasadzie - "Aha, było coś nie tak -
ale jak widzę zajęto już się tym, więc nie muszę dalej wnikać". Mało tego.
Jeśli kto inny będzie wnikał dalej (np. Ty) - to ktoś jest odbierany przez
społeczeństwo jako osoba ingerująca w święty spokój.

Przykład z poza polityki. Mniej więcej rok temu wybuchła afera związana z
kupowaniem meczów u sędziego w rozgrywkach pierwszej ligi. Aresztowano
jakiegoś sędziego, paru zawieszono. PZPN powołał spec-komisję do zajęcia się
sprawą. Na czele stanął Jan Tomaszewski - odwieczny antagonista związku. Po
mniej więcej pół roku, gdy sprawa nieco przycichła - komisję rozwiazano. Co
z tego, że Tomaszewski trąbi na prawo i na lewo o tym, że przekręty nadal są
i tak naprawdę nic w sprawie nie zrobiono. Popytaj wśród ludzi jeśli masz
taką możliwość - w jaki sposób odbierają terźniejsze działania
Tomaszewskiego.

Problemy, którymi usiłujesz się zajmować, nie lezą po stronie
polityków/aferzystów/... One leżą po drugiej stronie czyli w statystycznych
Janach Nowakach zam. ul. Cicha 32 :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

19. Data: 2006-06-28 10:31:32

Od: "tren R" <p...@b...plonk> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

> W statystycznie dobrym zdrowiu :)

to lepiej niż sporadycznie :)

--

http://trener.blog.pl - przemoc, seks, krew

20. Data: 2006-06-28 16:03:05

Od: Amnesiak <a...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia tren R napisał(a) w wiadomości
<news:e7rsi1$40i$1@inews.gazeta.pl> takie słowa:

A co to kuźwa za cytowanie? Netykiety się naucz w cholerę!

Amnesiak

[OT] Pierdolona Polska
relacje rodzinne a sklonnosci homoseksualne
Wszystkie problemy znikaja gdy spojrzec na rzeczywistosc jak na obraz malowany pedzlem swiadomosci
No to teraz ja...
rodzice