200 tys dla Marcinkiewicza ?

21. Data: 2006-06-29 10:07:42

Temat: Re: 200 tys dla Marcinkiewicza ?
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiak" <a...@T...pl> napisał w wiadomości
news:11capl8h4ya0p.bybnzsru2aaq.dlg@40tude.net...

> A co to kuźwa za cytowanie? Netykiety się naucz w cholerę!

Czy mógłbyś z łaski swojej pisać po polsku ? W słowniku języka polskiego nie
ma takiego słowa - "kuźwa". Za to jest słowo - "kurwa".
http://sjp.pwn.pl/slowo.php?co=kurwa
Bosssszz ... sami analfabeci w tym kraju ...

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

22. Data: 2006-06-29 15:13:06

Od: Amnesiak <a...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia Przemysław Dębski napisał(a) w wiadomości
<news:44a39e77$0$22592$f69f905@mamut2.aster.pl> takie słowa:

> Czy mógłbyś z łaski swojej pisać po polsku ? W słowniku języka polskiego nie
> ma takiego słowa - "kuźwa". Za to jest słowo - "kurwa".
> http://sjp.pwn.pl/slowo.php?co=kurwa
> Bosssszz ... sami analfabeci w tym kraju ...

Są też tysiące innych słów - dlaczego akurat "kurwa" przykuła Twoją uwagę?
Skąd wiesz co chciałem przekazać w słowie, którego nie rozumiesz? :)

Amnesiak

23. Data: 2006-06-29 17:19:51

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski wrote:

> Czy mógłbyś z łaski swojej pisać po polsku ? W słowniku języka polskiego nie
> ma takiego słowa - "kuźwa". Za to jest słowo - "kurwa".
> http://sjp.pwn.pl/slowo.php?co=kurwa
> Bosssszz ... sami analfabeci w tym kraju ...

to jest gwarowe, w tym slowniku tego nie bedzie

--
careful with that axe Eugene!

24. Data: 2006-06-29 17:33:57

Od: "tren R" <z...@g...bezspamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Amnesiak <a...@T...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1...@4...net...

> A co to kuźwa za cytowanie? Netykiety się naucz w cholerę!
> Amnesiak

widocznie właśnie umiem ja w cholerę!
:)

25. Data: 2006-06-30 10:34:49

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta.onet.pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

> Są też tysiące innych słów - dlaczego akurat "kurwa" przykuła Twoją uwagę?
> Skąd wiesz co chciałem przekazać w słowie, którego nie rozumiesz? :)

Normalnie wkuźwić się można. Nie narobiłbyś takiego zamieszania,
gdybyś zawczasu to czy owo zdefiniował.

--
Sławek

26. Data: 2006-06-30 11:48:17

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiak" <a...@T...pl> napisał w wiadomości

> Są też tysiące innych słów - dlaczego akurat "kurwa" przykuła Twoją uwagę?
> Skąd wiesz co chciałem przekazać w słowie, którego nie rozumiesz? :)

W sytuacji gdy Twój bład jest ewidentny, oraz gdy inni dokładni Ci go
wskazują - powinienneś przeprosić. Jesli uczynienie tego jest dla Ciebie
zbyt trudne - zmuszasz mnie bym uznał Cię conajmniej za szmatławego świniaka
:)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

27. Data: 2006-06-30 15:13:07

Od: Amnesiak <a...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia Przemysław Dębski napisał(a) w wiadomości
<news:44a50784$0$22602$f69f905@mamut2.aster.pl> takie słowa:

> /brednie/

Czy naprawdę ~myślisz, że wynurzenia jakiegoś pretensjonalnego i
niewydarzonego pajaca mogą mieć dla mnie większą użyteczność od wody, którą
pół godziny temu spuściłem w kiblu? :)

Amnesiak

28. Data: 2006-06-30 15:14:27

Od: Amnesiak <a...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia Slawek [am-pm] napisał(a) w wiadomości
<news:e82uof$uu5$1@news.onet.pl> takie słowa:

> Normalnie wkuźwić się można. Nie narobiłbyś takiego zamieszania,
> gdybyś zawczasu to czy owo zdefiniował.

Zdefiniuj zamieszanie.

Amnesiak

29. Data: 2006-06-30 21:07:07

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy naprawdę ~myślisz, że wynurzenia jakiegoś pretensjonalnego i
> niewydarzonego pajaca mogą mieć dla mnie większą użyteczność od wody,

Panie Amnesiak. Nie trzymasz się pan tematu. Czy to pański bóg o nazwie
kuźwa, każe panu zwodzić oraz manipulować faktami ?
A czy pański bóg o nazwie kuźwa, zna odpowiedź na pytanie:
Czy nieskończona liczba pajaców jest w stanie zmieścić się w jednym kiblu ?

--
pozssdrafiam fższyskich polaków
P.D.

30. Data: 2006-07-01 22:01:33

Od: Amnesiak <a...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia Przemysław Dębski napisał(a) w wiadomości
<news:44a589e8$0$22586$f69f905@mamut2.aster.pl> takie słowa:

> [...]
> A czy pański bóg o nazwie kuźwa, zna odpowiedź na pytanie:
> Czy nieskończona liczba pajaców jest w stanie zmieścić się w jednym kiblu ?

Z doskoku pozwolę sobie zauważyć, że wzrost sprawności umysłowej człowieka
nie mógł nie wywrzeć wpływu (ani wypływu) na architekturę standardowego
kibla. Z pewnością zgodzisz się, że może to mieć niebagatelny związek z
pojemnością tegoż.

Do innych kwestii poruszonych w Twoim poście ustosunkuję się już niebawem -
myślę, że za jakieś 18 miesięcy.

Amnesiak

[OT] Pierdolona Polska
relacje rodzinne a sklonnosci homoseksualne
Wszystkie problemy znikaja gdy spojrzec na rzeczywistosc jak na obraz malowany pedzlem swiadomosci
No to teraz ja...
rodzice