3 pytania dotyczace grupy

21. Data: 2003-01-03 22:50:52

Temat: Re: 3 pytania dotyczace grupy
Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znam te zalecenia, ale to tylko zalecenia a nie przymus. Pomimo tego
szczerze dziękuję za spokojne wyjaśnienie. Szkoda tylko, że to przeszkadza
Ci bardziej, niż nazywanie innego stylu pisania kretynizmem. No, ale ja
jestem tylko pacjentem a autor poprzedniego postu to przecież lekarz ;-).

Pozdrawiam, andrzej

PS. To, że w ten sposób piszę nie jest żadnym wybrykiem. Wiele osób w sposób
świadomy pisze właśnie w taki sposób. Ja mam swoje własne powody, o których
chyba nie warto dyskutować ;-).

22. Data: 2003-01-03 23:00:03

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
>
> [...]
>
> Poza tym sentecjami jw. nie rob nadinterpretacji. Bo dyskusja
> nie jest na temat moich cech charakteru.

"Pozwolę sobie, podzielić się tutaj jednym z własnych
przemyśleń na temat życia. Otóż uważam, że jeżeli ktoś żywi choćby do
jednego człowieka nienawiść, to znaczy, że w pewnych warunkach może żywić ją
również do innych."

To jest pewne, generalne spostrzeżenie na temat życia. Sentencja ta jest w
formie bezosobowej i nie jest do nikogo kierowana. Natomiast Twoje
zachowanie w stosunku do mnie, według mojej opinii, upoważniało mnie do jej
zamieszczenia właśnie w tym miejscu.

Pozdrawiam, andrzej

23. Data: 2003-01-03 23:56:10

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 3 Jan 2003 15:42:36 +0100,"Andrzej Glowacki"
<f...@p...onet.pl>, napisał/a:

> FAQ po polsku dotyczące grup pl.* (generalnie o grupach pl.*)

> http://www.usenet.pl/doc/

Podajesz linka do FAQ,a sam pewnie tego nie czytałeś :-(
Odpowiadasz nad cytatem,a nie pod cytatem! :-(

--
Pozdrawiam;
Kaja

24. Data: 2003-01-04 00:44:09

Od: Egghead <E...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> wystukał
(news:av4u8u$jbt$1@news.onet.pl):

> [...]
> ma swój własny styl, do którego ma całkowite prawo. Nazywając to
> kretynizmem, niestety wystawiasz sam sobie nie najlepszą

Andrzeju, ja mam taki styl, ze po miescie jezdze 180 km/h. Jesli Ci to
nie odpowiada, to nie wchodz na jezdnie jak bede przejezdzal. ;-)
Styl stylem, ale sa pewne normy do ktorych warto sie dopasowac, nawet
jesli jest to troche uciazliwe (konfiguracja czytnika).
Pozdrawiam
Egghead

25. Data: 2003-01-04 05:10:36

Od: "Jasiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo dyskusja
> nie jest na temat moich cech charakteru.

A szkoda. Bo niestety jest to rzecz warta przedyskutowania jeżeli chodzi o
*większość* lekarzy (nie wszystkich).

--
Jasiek
a...@p...onet.pl

26. Data: 2003-01-04 08:31:42

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Styl stylem, ale sa pewne normy do ktorych warto sie dopasowac, nawet
> jesli jest to troche uciazliwe (konfiguracja czytnika).

Akurat to porównanie mnie nie przekonuje. Jadąc 180 km/h raz, łamiesz prawo,
dwa, w sposób ewidentny narażasz innych na utratę zdrowia i życia. Tutaj ani
jedno, ani drugie nie ma miejsca. Szczerze przepraszam, jeżeli mój sposób
pisania sprawia Ci kłopoty ;-).

Pozdrawiam, andrzej

27. Data: 2003-01-04 08:34:01

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jasiek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> A szkoda. Bo niestety jest to rzecz warta przedyskutowania jeżeli chodzi o
> *większość* lekarzy (nie wszystkich).

Dzięki za odwagę i dostrzeganie problemu ;-).

Pozdrawiam, andrzej

28. Data: 2003-01-04 08:38:33

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>

> Podajesz linka do FAQ,a sam pewnie tego nie czytałeś :-(
> Odpowiadasz nad cytatem,a nie pod cytatem! :-(

Czytałem to, a także wiele innych artykułów na ten temat i wiem, że istnieją
różne szkoły w tym względzie.

Pozdrawiam, andrzej

29. Data: 2003-01-04 09:43:37

Od: Egghead <E...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> wystukał
(news:av6694$a56$1@news.onet.pl):

> Akurat to porównanie mnie nie przekonuje. Jadąc 180 km/h raz,
> łamiesz prawo, dwa, w sposób ewidentny narażasz innych na utratę
> zdrowia i życia. Tutaj ani jedno, ani drugie nie ma miejsca.

Celowe przerysowanie ;-) Oczywiscie, ze Netykieta to nie prawo karne.

> Szczerze przepraszam, jeżeli mój sposób pisania sprawia Ci kłopoty

Nie jest tak zle :-) Ale teraz czyta sie Ciebie znacznie wygodniej.
Dzieki.
Pozdrawiam
Egghead

30. Data: 2003-01-04 10:00:11

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Celowe przerysowanie ;-) Oczywiscie, ze Netykieta to nie prawo karne.

> Nie jest tak zle :-) Ale teraz czyta sie Ciebie znacznie wygodniej.
> [...]

Zasada mówiąca, aby odpowiadać pod postami powstała wiele lat temu. Od
tamtej pory wiele się zmieniło. Na przykład, weźmy taką sprawę. Domyślam
się, że Ty korzystasz z czytnika niusów i odpowiadanie pod postem jest dla
Ciebie wygodniejsze. Jednak obecnie wiele osób korzysta z przeglądarek i dla
nich wygodniejszą formą jest pisanie nad. Czyli jakbym nie pisał, zawsze
znajdzie się ktoś, dla kogo dana forma odpowiedzi będzie mniej wygodna ;-).

Pozdrawiam, andrzej

wzw, proszę o pilną odpowiedź.
Re: O PRYWATNEJ PRAKTYCE UROLOGICZNEJ
Re: O PRYWATNEJ PRAKTYCE UROLOGICZNEJ