Re: O PRYWATNEJ PRAKTYCE UROLOGICZNEJ

1. Data: 2003-01-03 10:34:56

Temat: Re: O PRYWATNEJ PRAKTYCE UROLOGICZNEJ
Od: "Kosmo" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tinue" <t...@w...tlen.pl> napisał w wiadomości
news:Xns92F6CF0B71B2ETiNUEHiENA@217.30.129.166...
> Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

> Miał żal, że w rękawiczkach i do tego przez płótno. Sadystka jedna! ;-)

za operacje zaplacilem 2 150,- /dwa tysiace sto piecdziesiat/ gdybym poszedl
do agencji towarzyskiej to bym mial zal ale poszlem zrobic operacje ktorej
nie wykonano.
i nie po to wydalem te pieniadze zeby obserwowac jak nisko upadnie kilku
prymitywow tylko po to zeby byc zdrowym.
jesli ktos ma jeszcze jakies pytanie to walcie smialo.

--
A sprawa dotyczy: www.belda.prv.pl