3 pytania dotyczace grupy

41. Data: 2003-01-04 22:01:03

Temat: Re: Netykieta
Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>ciach

proponuję :
http://strony.wp.pl/wp/kostoo/netykieta.htm

a więcej :
http://www.google.pl/search?q=usenet+netykieta&ie=UT
F-8&oe=UTF-8&hl=pl&btnG=
Szukaj+z+Google&lr=

pozdrawiam Tichy

42. Data: 2003-01-04 22:04:04

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki, ale zamaciles. Ja staram dopasowac sie do wiekszosci aby zachowac
> jakas stala. Czy celowo nieuznajesz jednej reguly ? ( Jutro poucze sie
tych
> smiesznych znaczkow " usmieszkow" i zaczne wyrazac emocje).
>
> Szanna

Chyba poprzedni zapomnialam u gory wykasowac stare. I wyszlo nieladnie.

Szanna

43. Data: 2003-01-04 22:18:12

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tych
> smiesznych znaczkow " usmieszkow" i zaczne wyrazac emocje).

Podjęłaś bardzo słuszną decyzję ;-). Nie, nie robię tego celowo. Starałem
się wyjaśnić Tobie moje powody, dla których pisze różnie. Poza tym, Internet
to wolny kraj ;-). W Netykiecie jest tyle innych, o wiele ważniejszych
zasad, których się nie przestrzega. Jakoś o nie nikt tutaj nie wojuje.
Dlatego nie bardzo rozumiem, po co ten cały hałas ;-).

Pozdrawiam, andrzej

44. Data: 2003-01-04 22:23:48

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "I.Tichy" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> pozdrawiam Tichy

no to ciach. A jak z polskimi ogonkami ( literami)? pisac po Polsku czy po
Polskiemu?

Szanna

45. Data: 2003-01-04 22:33:06

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to ciach. A jak z polskimi ogonkami ( literami)? pisac po Polsku czy po
> Polskiemu?

Jak najbardziej po polsku , tylko że trzeba ustawić dobre kodowanie. Jak
chcesz popróbować polskie literki i kodowanie swojego czytnika to możesz
to zrobić na grupie pl.test.

pozdrawiam serdecznie Tichy

46. Data: 2003-01-04 23:39:28

Temat: Re: 3 pytania dotyczace grupy
Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w przypadku pacjenta o ktorego pyta Monika JUZ teraz NIE.
> Bo juz mial akcje reanimacyjna - efekt jaki jest wiemy
> i teraz juz to nie ma znaczenia

Jeszcze jedno sprostowanie. Wszyscy zdajemy sobie sprawę, jak niezmiernie
ważny jest czas podjęcia akcji ratowniczej. Temat niby znany, ale z tego, a
także z wielu innych przypadków wiemy, że często nie potrafimy prawidłowo
udzielać pomocy. Dlatego temat ten, jest jak najbardziej godny omawiania.
Oczywiście w tym wypadku, rzeczywiście akcji ratowniczej nie da się
przeprowadzić ponownie. Jednak grupa dyskusyjna, to nie to samo co prywatna
wymiana listów. Wszystkie odpowiedzi pozostają do publicznego wglądu "na
zawsze". Dlatego warto tu pisać o wszystkim, co może obecnie bądź w
przyszłości komuś się przydać.

Pozdrawiam, andrzej

47. Data: 2003-01-04 23:41:25

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak mi sie wydawalo i chyba tak robilam. Intuicja mine nie zawiodla.
Jednak
> sa tez zwolennicy drugiej metody. Czy to nie powinno byc jakos uregulowane
> aby nie wprowadzac zametu ( tak jak w ruchu drogowym, przy braku innych
> znakow z prawej ma pierszenstwo i juz).

Ależ to właśnie jest uregulowane netykietą...
A w ruchu drogowym też ludzie łamią przepisy... i czasem nawet są z tego
dumni... np., że tak szybko umieją jeździć...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

48. Data: 2003-01-05 08:37:27

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze raz przepraszam za pomyłkę ;-). Widzę, że chyba źle Cię zrozumiałem.
Ja jestem zwolennikiem pisania nad (dokładniej o tym pisałem niżej), czyli
podobnie jak odpowiada się na zwykłe emaile. Poza tym jestem przeciwny
cięcia postingów. Chyba więc mamy podobny pogląd na te sprawy - odmienny od
większości ;-). Pomimo tego uważam, że nie należy obrażać innych z takiego
błahego powodu ;-).

Pozdrawiam, andrzej

49. Data: 2003-01-05 14:58:59

Od: Robert Pyzel <r...@g...BEZSPAMU.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:3e1745f2$1@news.home.net.pl tako rzecze Szanna

> Czesc. Od tygodnia sledze grupe dyskusyjna i ucze sie. Po waszej
> dyskusji mam "bigos" w glowie.Jedni chca nad- inni pod- inni tnij
> cytaty itp. Jestem " zielona" ale logika nakazuje pod- aby
> zachowac ciaglosc watku. czy sie myle?

Obszernie (i trochę technicznie) o newsach masz tu
http://czytniki.zamiast.net

Słusznie Ci rozum dyktuje, odpowiadasz *pod* cytatem. Dlaczego inni
lansują nad? Lenistwo, OE ustawia kursor nad cytowaną wiadomością (w
innych czytnikach pod lub jest wybór). Niektórzy użytkownicy do swego
lenistwa (wcisnąć PageDown, baaardzo męczące) dorabiają ideologię.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

50. Data: 2003-01-05 15:17:40

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> innych czytnikach pod lub jest wybór). Niektórzy użytkownicy do swego
> lenistwa (wcisnąć PageDown, baaardzo męczące) dorabiają ideologię.

Jedni piszą, że jest to brak kultury, inni że lenistwa. Z dorabianiem
ideologii to chyba jednak trochę przesadziłeś. Właściwie wyciąganie takich
wniosków, można by prędzej pod to podciągnąć ;-). Jak na przykład inaczej
można wytłumaczyć fakt, że niektóre czytniki grup dyskusyjnych (nie mówię
tutaj o programach pocztowych tylko o czytnikach), domyślnie ustawiają
kursor na dole a inne na górze, jak tylko tym, że istnieją różne szkoły w
tym względzie. Trochę więcej tolerancji - naprawdę chodzi o drobiazg.

Pozdrawiam, andrzej

wzw, proszę o pilną odpowiedź.
Re: O PRYWATNEJ PRAKTYCE UROLOGICZNEJ
Re: O PRYWATNEJ PRAKTYCE UROLOGICZNEJ