30 dni na atkinsie :)

1. Data: 2004-03-16 11:31:44

Temat: 30 dni na atkinsie :)
Od: "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

chciałem sie pochwalic :
jestem na diecie od 1 lutego a od 15 lutego do dzis na Atkinsie
i straciłem 12 kg :))) ponadto straciłem w pasie 6 cm , w klacie 5 cm
ubrania na mnie wisza ;)
ale ciagle nie jestem glodny i nie pragne słodyczy hehe.

--
Niedzwiedz.
( )','' ,' ( ) VT250 - 83 - Piękna była

2. Data: 2004-03-16 11:44:20

Temat: Re: 30 dni na atkinsie :)
Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Niedzwiedz wrote:
> [...]
> ubrania na mnie wisza ;)
> ale ciagle nie jestem glodny i nie pragne słodyczy hehe.

Gratulacje i trzymaj tak dalej !!!! Hafsa
PS a jak lapka, zagojona juz?

--
moj adres:hafsa[małpka]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

3. Data: 2004-03-16 11:47:46

Od: "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gratulacje i trzymaj tak dalej !!!! Hafsa
> PS a jak lapka, zagojona juz?

łapka juz zdrowa teraz nia cwicze bo trzeba ja wzmocnic :) przy okazji
jeszcze noge skreciłem 2 tyg temu i tez przywracam jej kondycje :)))

troche martwi mnie jedynie pewne zatwardzeniowe tematy i nie mam pomysłu jak
je zwalczyc ??? ma ktos jakis pomysł (ale nie płatki i otreby itp.)

4. Data: 2004-03-16 11:56:20

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3/16/04 12:47 PM, Niedzwiedz wrote: :

> troche martwi mnie jedynie pewne zatwardzeniowe tematy i nie mam pomysłu jak
> je zwalczyc ??? ma ktos jakis pomysł (ale nie płatki i otreby itp.)

Suszone śliwki. Działa na 100% =]

Pozdrawiam,
Karola

5. Data: 2004-03-16 12:47:28

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Niedzwiedz wrote:

> łapka juz zdrowa teraz nia cwicze bo trzeba ja wzmocnic :) przy okazji
> jeszcze noge skreciłem 2 tyg temu i tez przywracam jej kondycje :)))

Oj Niedziwedziu, czas ze snu zimowego sie obudzic ! Cos urazowa ta zima.

> troche martwi mnie jedynie pewne zatwardzeniowe tematy i nie mam
> pomysłu jak je zwalczyc ??? ma ktos jakis pomysł (ale nie płatki i
> otreby itp.)

Wiecej pic. Wliczyc w dobowe wegle sliwki suszone.
Nie stosowac raczej srodkow przeczyszczajacych....
Pozdrawiam Hafsa

6. Data: 2004-03-16 14:38:15

Od: "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiecej pic. Wliczyc w dobowe wegle sliwki suszone.
> Nie stosowac raczej srodkow przeczyszczajacych....
> Pozdrawiam Hafsa

Pic !!!!! juz nie moge wiecej 1,5 wody i z 0,5 l zielonej herbaty !!! nerki
mi mowia kiedy mam dosc :)
ok sliwki sie sprawdzi duzo tych sliwek i jak czesto ? ? (jutro mialy byc
truskawki ale beda sliwki )

7. Data: 2004-03-16 19:26:17

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Mar 2004 12:31:44 +0100, Niedzwiedz
<m...@n...wp.pl> napisał:

> [...]
> ubrania na mnie wisza ;)
> ale ciagle nie jestem glodny i nie pragne słodyczy hehe.

Ueee, ja tez tak chce:)) Na MM tak dobrze/szybko nie chudne... Wlasnie
mysle o rozpoczeciu jakiejs diety wysokotluszczowej, po ostatniej sobocie.

--
s(00)mal . gg:1337396 . w:90
Kiedy byłem małym gnojem bardzo chciałem być playboyem.

8. Data: 2004-03-18 07:41:07

Od: "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ueee, ja tez tak chce:)) Na MM tak dobrze/szybko nie chudne... Wlasnie
> mysle o rozpoczeciu jakiejs diety wysokotluszczowej, po ostatniej sobocie.

Spokojnie juz wchodze w tryb 1 kg na tydzien wiec tamto to był poczatek :)
natomiast widac efekty spadku tkantki tłuszczowej :)

9. Data: 2004-03-19 21:14:41

Od: "agra" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Spokojnie juz wchodze w tryb 1 kg na tydzien wiec tamto to był
> poczatek :) natomiast widac efekty spadku tkantki tłuszczowej :)

Gratuluje wytrwalosci i uderzam po prosbie.

Chcialabym zaczac od pn Atkinsa.Poczytalam na grupie,na stronie Hafsy,ale
mysle,cenne bylyby rady praktykow.
Z gory przepraszam,jesli cos bylo juz walkowane.Skrzyczcie,ale nie
zostawiajcie bez odpowiedzi:-)

1.Mianowicie problem mam taki,ze w tygodniu wstaje o 5tej,jezdze na zajecia
i wracam ok 15.Powinnam w tym czasie pewnie ze dwa razy cos zjesc.Dlatego
prosze Was o pomysly na zgodne z diata jedzonko,ktore mozna zabrac ze soba
do pudeleczka i zjesc w pociagu,,w przerwie zajec,w kazdym razie miedzy
ludzmi.Wszystko na cieplo mi odpada...Chleb tez.Zostaja salatki?Wedlina,ser
zolty,ogorek,majonez...Ale dzien w dzien,bedzie trudno i nudno...Bialego
sera na poczatku jak rozumiem nie mozna?Mleka tez?

2.Druga rzecz,majonez-uzywam Winiar,ma toto cukier,ale ile???Na przyklad w
lyzce?

3.Trzecia,uswiadomcie mnie prosze jak sie robi sos vinegret i czy salatka
grecka obejdzie sie bez oliwek;-) bo nie lubie...

4.Czy mieso np na obiad mozna zjesc z jakims sosem?Czy mozna uzywac
soli?Vegety?Bo ziol jak czytalam mozna...
Jak z rybami,mozna je w kazdej postaci?W oleju,sosie wlasnym?Occie?Smazone?
Bo w sosie pomidorowym chyba nie bardzo...
+++"wedzona makrela i serek smietankowy" to propozycja ze str Hafsy na
sniadanie...Jaki to serek smietankowy i jak to ma byc jedzone???Razem???A
serek ziarnisty?
5.Jak robicie omlet ?
A zupa z porow z serem zoltym?Czy do zupy dodajecie smietane?Kostke
rosolowa?
Sos smietanowy...Ja mam swoj przepis,ale napiszcie czy i jak go robicie.

To chyba narazie tyle.Będę wdzieczna za rady.
agra

10. Data: 2004-03-20 10:24:00

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agra" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> i wracam ok 15.Powinnam w tym czasie pewnie ze dwa razy cos zjesc.Dlatego
> prosze Was o pomysly na zgodne z diata jedzonko,

cale nie MUSISZ w tym czasie jesc 2x, porzadne sniadanie moze ci wystarczyc.

Zostaja salatki?Wedlina,ser
> zolty,ogorek,majonez...Ale dzien w dzien,bedzie trudno i nudno...

Pomyslow na salatki jest cala masa, zalezy od tego, co lubisz jesc. Ostatnio
czytalam przepis na salatke z wedzonego udka kurczaka, ogorka kiszonego i
majonezu.
Albo salata, ogorek, oliwki, wedlina,ser zolty, jajko.

Bialego
> sera na poczatku jak rozumiem nie mozna?Mleka tez?

Nie, zawiera sporo laktozy, nie wiadomo dokladnie ile, i nie dasz rady tego
uwzglednic w jadlospisie. Za to smietane kremowke mozna.

> 2.Druga rzecz,majonez-uzywam Winiar,ma toto cukier,ale ile???Na przyklad w
> lyzce?

Nie wiem sama, na opakowaniu pewnie nie pisze, ile ma wegli w 100g?

> 3.Trzecia,uswiadomcie mnie prosze jak sie robi sos vinegret i czy salatka
> grecka obejdzie sie bez oliwek;-) bo nie lubie...

Sos winegret- sok z cytryny, oliwa z oliwek(lub inna) sol, pieprz. Dobrze
wymieszac ze soba.
Co do salatki greckiej-nie ma PRZYMUSU do jedzenia w diecie, jedz to co ci
makuje, inaczej nie wytrwasz na zadnej diecie.

> 4.Czy mieso np na obiad mozna zjesc z jakims sosem?

Oczywiscie, pod warunkiem,ze sos nie bedzie zawieral maki, skrobi itp. Moze
to byc sos naturalnie wytworzony podczas pieczenia, duszenia, lub warzywny,
lub pomidorowy.

Czy mozna uzywac
> soli?Vegety?Bo ziol jak czytalam mozna...

Z vegeta daj sobie spokoj, owszem poprawia smak, ale zawiera cala mase
dziwnych substancji, niepotrzebnych w diecie.Solic mozesz, ale szybko
dojdzeisz do wniosku, ze nie potrzebujesz jej az tak wiele, a wedliny
sklepowe beda ci zaslone.

> Jak z rybami,mozna je w kazdej postaci?W oleju,sosie
wlasnym?Occie?Smazone?

Mozna, z tymi w occie uwaga, czasem w zalewwie jest cukier.

> Bo w sosie pomidorowym chyba nie bardzo...

Z puszki nie bardzo, zwykle jest w nim cukier.

> +++"wedzona makrela i serek smietankowy" to propozycja ze str Hafsy na
> sniadanie...Jaki to serek smietankowy i jak to ma byc jedzone???Razem???A
> serek ziarnisty?

Jesli wezmiesz troszke sera tlustego smietankowego, plus makrela, majonez,
zielona pietruszka, wychodzi pyszna salatka. (smak z dziecinstwa, gdy cos
trzeba bylo tworzyc dla gromadki dzieci, czyli mnie i moich siostr)

> 5.Jak robicie omlet ?

Omlet naturalny, roztrzepac jajka z odrobina soli., wylac na rozgrzana
patelnie z tluszczem, smazyc, jesc.

> A zupa z porow z serem zoltym?Czy do zupy dodajecie smietane?Kostke
> rosolowa?

Przepis na zupe jest zdaje sie na mojej stronie.Tutaj:
http://www.hafsa.republika.pl/diety/przepisy_atkins.
htm

> Sos smietanowy...Ja mam swoj przepis,ale napiszcie czy i jak go robicie.

Maslo mieszam ze smietanka kremowka, podgrzewam, dodaje czonek, sol, pieprz.
Pozdrawiam Hafsa

dzienny zuzycie energii
Leczenie przerostu drożdży w organiźmie .
Re: hdl, ldl, problem.
L-karnityna? Jak to dziala?
POD ROZWAGĘ