[3M] Duże rozmiary staników

1. Data: 2003-11-26 08:59:39

Temat: [3M] Duże rozmiary staników
Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny,
Gdzie w Trójmieście kupujecie duże rozmiary staników (np. 85 DD, E)???
Staniki Samanty są np. na Gildii w Gdańsku i w Zbrojowni, ale tylko
modele z małą miseczką (max. C)
Wiem, że polecałyście wielokrotnie bieliznę z Avocado (Salamanka), ale
wyczytałam, że on jest raczej przeznaczony dla kobiet z dużym obwodem
pod biustem i mniejszą miseczką, a u mnie jest odwrotnie...Poza tym
jakoś trudno by mi było kupić stanik bez mierzenia...
Stąd moja prośba: czy znacie w Trójmieście sklepy (oprócz KappAhl),
gdzie można kupić staniki w większych rozmiarach?

Pozdrawiam serdecznie,
--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-11-27 07:58:59

Temat: Re: [3M] Duże rozmiary staników
Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Stąd moja prośba: czy znacie w Trójmieście sklepy (oprócz KappAhl),
> gdzie można kupić staniki w większych rozmiarach?

Blancanieves, wiesz gdzie jest centrum handlowe Lotnia na Zaspie? Tam jest
taki malutki sklepik z bielizna, sprzedaje w nim przemila pani i ma zawsze
calkiem ladne staniki w duzych rozmiarach, potrafi doradzic i w ogole to
fajny sklep.
Aha, jakbys cos ciekawego gdzies indziej trafila, to pisz od razu na grupe,
bo ja mam podobny problem (85 DD). Chociaz nie wiem czy to taki znow
problem, bo ma to takze swoje zalety hihi ;)
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-11-27 10:51:11

Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kasia Lomanczyk <k...@N...gazeta.pl> > Blancanieves,
> wiesz gdzie jest centrum handlowe Lotnia na Zaspie?
>
> Czy to jest taki pawilon na pasie startowym?
> (kiedyś był tam sklep Komm und Kauf)?...

Nie, to jest taki pasaz w starym hangarze za ETC/Intermarche, jadac od
strony Wrzeszcza
ul. Rzeczpospolitej trzeba skrecic w prawo tuz za ETC i jechac prosto do
konca.

1. Data: 2003-11-27 10:52:30

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

taki
> znow problem, bo ma to takze swoje zalety hihi ;)

Oczywiście, jak tylko coś ciekawego znajdę, to dam cynk!
Bardzo dziękuję za namiary na ten sklepik na Zaspie.

Pozdrawiam serdecznie

1. Data: 2003-11-27 11:00:48

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Lomanczyk <k...@N...gazeta.pl> napisał/a:

> Nie, to jest taki pasaz w starym hangarze za ETC/Intermarche

Dzieki wielkie. Niebawem sie tam wybiore, bo po przegladzie szafy
zostalam z dwoma stanikami - z czego jeden moge nazwac "roboczy"...

Pozdrawiam serdecznie

1. Data: 2003-11-27 18:09:21

Od: Kacper Perschke <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <bq1q1t$gue$1@inews.gazeta.pl> Blancanieves napisał(a):
> [...]
> wyczytałam, że on jest raczej przeznaczony dla kobiet z dużym obwodem
> pod biustem i mniejszą miseczką, a u mnie jest odwrotnie...Poza tym

Na stronie
http://www.avocado.com.pl/show.php?nazwa=salamanka&
widać, że salamanka (będąca na wyprzedaży) ma najmniejszy obwód pod biustem
70 cm, a największy rozmiar miseczki dla tego obwodu H.

Na stronie
http://www.avocado.com.pl/show.php?nazwa=belle&
znalazłem najmniejszy rozmia pod biustem 65, a nejwiększą miseczkę FF,
choć cena inna.

> [...]
> Pozdrawiam serdecznie,

JA również.

KAcper
--
Dla mail'ujących: nie nazywam się repcak_ekhcsrep, a kacper_perschke.

1. Data: 2003-11-28 09:09:49

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kacper Perschke <r...@t...pl> napisał/a:
> [...]
> widać, że salamanka (będąca na wyprzedaży) ma najmniejszy obwód pod
> biustem 70 cm, a największy rozmiar miseczki dla tego obwodu H.

No tak, to prawda, tylko martwi mnie trochę ich opis tego modelu:
"Szczególnie polecamy go Paniom noszącym staniki
z dużym obwodem pod biustem i mniejszymi miseczkami"
Nie wiem, czy bedzie dla mnie pasował...
Poza tym boje się kupować stanik bez mierzenia...

1. Data: 2003-11-28 10:05:25

Od: "Monika \"mitek\"" <m...@w...qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

&

> [...]
> z dużym obwodem pod biustem i mniejszymi miseczkami"
> Nie wiem, czy bedzie dla mnie pasował...
> Poza tym boje się kupować stanik bez mierzenia...

Ale dlaczego "uparłaś" się akurat na ten model? Ja mam 70 i "problem"
podobny do Twojego; dla mnie avocado to pewnego rodzaju wybawienie.
Spróbuj coś zamówić, najwyżej oddasz lub wymienisz na inny model czy
rozmiar. Zawsze możesz poradzić się - co do modelu - przez telefon
(bardzo miła pani). Na małym obwodzie imho niezbyt dobrze wypada Liu,
ale np. Belladona jest super, podobnie jak Pampeluna (już nieobecna w
ofercie).
Pozdrawiam
Monika

1. Data: 2003-11-28 11:38:08

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika <m...@w...qbanet.com.invalid> napisał/a:
> Ale dlaczego "uparłaś" się akurat na ten model?

Nie uparłam się absolutnie! Po prostu ta nazwa najbardziej utkwiła mi
w pamięci, bo ten model wielokrotnie był opisywany i zachwalany na
pru.
Faktycznie, Avocado ma bardzo ładne modele w ofercie, ale jakoś nie
jestem przekonana do kupowania bez mierzenia. Nie wiesz, czy można tą
bielzną kupić gdzieś w sklepach czy prowadza tylko sprzedaz
wysyłkowa?

Pozdrawiam serdecznie,

1. Data: 2003-11-28 12:28:19

Od: "Monika \"mitek\"" <m...@w...qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiesz, czy można tą
> bielzną kupić gdzieś w sklepach czy prowadza tylko sprzedaz
> wysyłkowa?

Tylko wysyłkowa - z tego co wiem... :-(
Monika

soczewki kontaktowe - focus czy acuvue?