[3m] 4 luty - spotkanie grupy w gdańskim irish pub

1. Data: 2005-02-14 22:51:29

Temat: [3m] 4 luty - spotkanie grupy w gdańskim irish pub
Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witka

pomyślałem (!), że warto zrobić bliźniacze spotkanie grupy w Gdańsku, bo nie
chce mi się jeździć do Babilonu, za wygodny jestem na to. to co? jest ktoś
chętny? tylko nie będę rezerwował stolików. mogę ewentualnie przyjść jakoś
niekonwencjonalnie ubrany, żeby było wiadomo kto jest kto.

czyli irish pub, 4 luty, godzina 19.

pozdro

Tłiti

irish pub
80-851 Gdańsk, ul. Korzenna 33/35 tel. 320-24-74
e-mail: i...@i...pl

Irish Pub mieści się w przepastnej, 600-letniej piwnicy Ratusza
Staromiejskiego. Latem panuje tu, dzięki grubym murom, przyjemny chłodek.
Celtycki klimat, półmrok rozjaśniony blaskiem świec i muzyka na żywo z kręgu
jazzu, bluesa i irlandzkiego folku.

1. Data: 2005-02-14 22:52:59

Temat: Re: [3m] 4 marzec - spotkanie grupy w gdańskim irish pub
Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

poprawka:
irish pub, 4 marzec, godzina 19.

1. Data: 2005-02-14 22:56:30

Temat: Re: [3m] 4 luty - spotkanie grupy w gdańskim irish pub
Od: HardStyler <h...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

tłiti napisał(a):
> pomyślałem (!), że warto zrobić bliźniacze spotkanie grupy w Gdańsku, bo nie
Moze ogolnopolska siec spotkan grupy :)
Obejmiemy cala Polske swym zasiegiem.

Pzdr,
HS.

1. Data: 2005-02-14 22:59:44

Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze ogolnopolska siec spotkan grupy :)
> Obejmiemy cala Polske swym zasiegiem.
>
> Pzdr,
> HS.
właśnie - każda knajpa niech ma swojego grupowicza :) w jedności siła!

Tłiti

Jak byście sie zachowali?
Balwany i izolatory
Love is in the air tralalala lalala