[3m] Gdzie wizazystka?

1. Data: 2005-01-31 11:14:24

Temat: [3m] Gdzie wizazystka?
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Szukam namiarów na wartą polecenia wizażystkę w Trójmieście (najchętniej w
Gdańsku). Chodzi o osobę, która zna się na rzeczy i która będzie miała
cierpliwość odpowiadać na pytania.
Oczywiście nie dla mnie, a dla kobiety - to dla jasności. ;-)
W archiwum jest sporo propozycji kosmetyczek i fryzjerek, ale kiepsko z
wizażem.
Z góry dziękuję za pomoc.
--
Pozdrawiam, S e b a s t i a n 'Seva' M y a. GG#788049
Polecane aukcje: http://www.kuvera.prv.pl | mail:w...@p...pl

1. Data: 2005-01-31 11:24:35

Temat: Re: [3m] Gdzie wizazystka?
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukam namiarów na wartą polecenia wizażystkę w Trójmieście (najchętniej w
> Gdańsku). Chodzi o osobę, która zna się na rzeczy i która będzie miała
> cierpliwość odpowiadać na pytania.

http://www.wizaz.pl/wizazystki/ moze tutaj ktos bedzie
p.

1. Data: 2005-01-31 11:34:25

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

pamana <p...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> http://www.wizaz.pl/wizazystki/ moze tutaj ktos bedzie

Są, a jakże, ale opinie na ich (i nie tylko) temat będą widziane.
Dziękuję, Pamano.

1. Data: 2005-01-31 11:38:25

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Seva <a...@...sygnaturce> napisał(a) w wiadomości

> opinie na ich (i nie tylko) temat będą widziane.

Będą widziane mile. :-)

1. Data: 2005-01-31 12:01:50

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości

> Są, a jakże, ale opinie na ich (i nie tylko) temat będą widziane.

Polacam pania Dominike Renkas. Na wizazu sa jej namiary.

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2005-01-31 12:07:26

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Seva <a...@...sygnaturce> napisał(a):
> [...]
> Oczywiście nie dla mnie, a dla kobiety - to dla jasności. ;-)
> W archiwum jest sporo propozycji kosmetyczek i fryzjerek, ale kiepsko z

ja swego czasu też szukałam opinii o wizażystkach, w końcu zdecydowałam się
na jedną, nie doczekawszy się opinii. nie wiem, czego konkretnie oczekujesz,
ja byłam średnio zadowolona (bo sama potrafię się pomalować, chciałam tylko
sprawdzić, co wizażystka ma do zaoferowania :) ), ale jeśli ktoś w ogóle nie
ma pojęcia, w jakich kolorach mu dobrze i jak się malować, to na pewno taka
wizyta będzie bardzo pomocna. moja wizażystka to Agnieszka, ma maila
honeyboney na gazecie.pl, dojeżdża do domu klienta. o ceny nie pytaj, gdyż
zależą one od konkretnej usługi.

bezbarwne lakiery do paznokci
bezbarwne lakiery do paznokci
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2005-01-31)
Jakie zapachy dla mezczyzn z klasa
test ;)