4-5 tys dla lekarza - co wy na to???

1. Data: 2006-04-20 21:00:27

Temat: 4-5 tys dla lekarza - co wy na to???
Od: "MarSy" <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

jw.

docdoc

2. Data: 2006-04-20 21:18:21

Temat: Re: 4-5 tys dla lekarza - co wy na to???
Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Apr 2006 23:00:27 +0200, "MarSy" <d...@d...pl> wrote:

Człowieku tu przecież nie o to tylko chodzi

Za 20.000 PLN nie wróce do Polski pracować
Nie w takim systemie jaki obecnie panuje.

Pacjent traktowany jest jak przedmiot,
który trzeba podreperować jak najmniejszym kosztem
do tego tak wszystko przeciągając , żeby się zniechęcił
i w ogóle nie przyszedł ( dodatkowa oszczędność)

Dopóki zakute łby nie zrozumieją , że nowoczesna medycyna
i wszechstronna opieka nad pacjentem
( jak również potencjalnym pacjentem - profilaktyka )
jest cholernie droga i trzeba trochę więcej kasy na to przeznaczyć
to mam w dupie i 20.000 PLN na rękę miesięcznie.

Ja do czegoś takiego ręki przykładać nie będę.
--
Leszek Słodkowski aka Harry Haller
gg 1398692 harry[at]harryhaller.com

3. Data: 2006-04-20 21:32:33

Od: "MarSy" <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasne, że nie o to tylko. Ale pracując w rzeczywistości, którą opisujesz za
psie pieniądze, można chyba trochę pomarzyć???

4. Data: 2006-04-20 21:48:50

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Apr 2006 23:32:33 +0200, "MarSy" <d...@d...pl> wrote:

>Jasne, że nie o to tylko. Ale pracując w rzeczywistości, którą opisujesz za
>psie pieniądze, można chyba trochę pomarzyć???

Tylko , że dajesz tym jedynie argumenty tym pacanom,
którzy myślą , że polski lekarz to
konował bez krzty rozumu , którego głownym zajęciem
jest liczenie kopert na boku.

5. Data: 2006-04-21 07:55:23

Od: "K-Onrad" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MarSy" <d...@d...pl> wrote in message news:e28son$2sq$1@news.onet.pl...
> jw.

Pensja lekarza powinna być wysoka - bo to zawód odpowiedzialny i wymagąjący
ciągłego kształcenia się - natomiast jej wysokość musi być proporcjonalna do
zarobków w innych zawodach które skądinąd też wymagają wiedzy i
zaangażowania.
Najprościej byłoby wziąść średnią zarobków np. w Unii, ustalić jaki procent
tej średniej zarabiają tam lekarze a następnie podobny procent średniej
polskiej ustalić dla tych pracujących u nas - mamy biedny kraj co niestety
przekłada się na zarobki wszystkich a nie tylko lekarzy.

KO.

6. Data: 2006-04-21 09:10:31

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

K-Onrad napisał:
> Najprościej byłoby wziąść średnią zarobków np. w Unii, ustalić jaki procent
> tej średniej zarabiają tam lekarze a następnie podobny procent średniej
> polskiej ustalić dla tych pracujących u nas
Średni dochód polskiego lekarza to trochę ponad średnią krajową. Średni
dochód w krajach europejskich to ~3x ichnia średnia, a w Hameryce, którą
Polacy kochają ale odcinkami - 6x.
--
Krzysiek, EBP
Histora nigdy nie wyleczy żadnego narodu z flustracji

7. Data: 2006-04-21 13:13:06

Od: "=kk=" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:d1t0z2xf5s8l$.152id8ojdd197.dlg@40tude.net...
> Średni dochód polskiego lekarza to trochę ponad średnią krajową. Średni
> dochód w krajach europejskich to ~3x ichnia średnia, a w Hameryce, którą
> Polacy kochają ale odcinkami - 6x.
Mysle ze w Polsce powinno być X 10 i dodatkowo wszystko płatne
Poszedłem ostatnio do lekarza to okazało się że jest w gabinecie 3x po dwie
godziny w tygodniu
ale przyjmuje (zabiegi) tylko w poniedziałek , dodatkowo mówił żeby raczej
nie przychodzić bo
narzędzia nie są dobrze wyjałowione , na szczescie miałem jego adres w
prywatnym gabinecie
tam juz nie było problemu , zabieg nawet w piatek :), ilekolwiek by nie było
kasy wszystko zalezy od zaangazowania

8. Data: 2006-04-21 18:07:46

Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Średni dochód polskiego lekarza to trochę ponad średnią krajową. Średni
> dochód w krajach europejskich to ~3x ichnia średnia, a w Hameryce, którą

W tejże Ameryce za studia medyczne tak, czy inaczej z własnej kieszei trzeba
wybulic jakies 300 tys USD, + potem kilka lat praktycznie za darmo cięzko
terminowac, no ale o tym polscy lekarze piszą odcinkami;-)

--
Pozdr

9. Data: 2006-04-21 18:20:38

Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wybulic jakies 300 tys USD, + potem kilka lat praktycznie za darmo cięzko
> terminowac, no ale o tym polscy lekarze piszą odcinkami;-)

Ponadto dodam, ze polscy lekarze i leczenie w ich wykonaniu jest duuużo
lepsze niz amerykańskie. -Lekarze amerykanscy robia czasem błędy i muszą
bardzo słone odszkodowania pacjentom płacić, a więc każdy z nich, ze swojej
kieszeni opłaca sobie bardzo wysokie składki ubezpieczeniowe.
Natomiast polski, korporacyjny sąd dyscyplinarny, złozony własnie z polskich
lekarzy żadnego w ub. roku polskiego lekarza nie ukarał np zabraniem prawa
do wykonywania zawodu. Bo polscy lekarze sa po prostu (w ocenie polskich
lekarzy) bezbłedni.
Dlatego też uważam,, ze tylko 8.500 zł za 170 godz pracy, jakie ortopedzi w
Radomiu zażądali i zapowiedzieli natychmiastową odmowę pracy do czasu
spełnienia tych żądań jest dla takiego cudu natury, co żadnych błędów nie
popełnia, wprost za mało;-)

--
Pozdr

10. Data: 2006-04-21 18:47:24

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Radomiu zażądali i zapowiedzieli natychmiastową odmowę pracy do czasu
> spełnienia tych żądań jest dla takiego cudu natury, co żadnych błędów

skoro sa tacy bezbledni i jestesmy w unii, to czemu by nie zastosowac
ponizszego?
- penxja 25.000 zl jeszcze na stazu
- likwidacja kolesiowych sadow lekarskich na rzecz szariatu
- dla kazdego manualnego cyrulika - za spieprzenie zabiegu amputacja
reki
- dla medykow niezabiegowych - ukamienowanie za blad w sztuce
czy alkoholik-minister by mial jakies jeszcze problemy?

--
pozdro
ape

Spadek cukru?