co ciekawego na taras kupić

41. Data: 2004-06-14 21:43:56

Temat: Re: co ciekawego na taras kupić
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:

> Przeczytaj caly watek, bo tam w srodku Gosia o rade Ciebie prosi :))

Czytam to, co mi serwer pozwala. A że dystrybucja niusów jest jaka
jest, więc czasem z opóźnieniem, a czasem wcale.

> Na razie zatrzymalimy sie na Orange Dream bo w sobote na zakupach
> tam bedziemy :) Tez sie nada, nie?

Do donicy? Nada się.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Tak chudą była panienka z Wikliszek,
że na jej widok brał ludzi skręt kiszek.

42. Data: 2004-06-14 21:44:52

Temat: Re[2]: co ciekawego na taras kupić
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Grzegorz!

A te donice to zimowane w ogrodzie czy w domu?
Krzysztof Marusiński

43. Data: 2004-06-14 21:46:22

Temat: Re: Re[2]: co ciekawego na taras kupić
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> writes:

> A te donice to zimowane w ogrodzie czy w domu?

A to jak kto lubi. Korzenie klonów wytrzymują -10 st C. Jeśli w
ogrodzie, to zadołowane lub w inny sposób okryte.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Trudno się nie martwić pelikanem:
Schudł, zagłębił się w fotelik, anem-

44. Data: 2004-06-14 21:55:32

Temat: Re[4]: co ciekawego na taras kupić
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Grzegorz!
W Twoim liście przeczytałem:

GS> A to jak kto lubi. Korzenie klonów wytrzymują -10 st C. Jeśli w
GS> ogrodzie, to zadołowane lub w inny sposób okryte.

Pytam, bo po moich doswiadczeniach z klonami palmowymi dałem
sobie spokój z ich uprawą w ogrodzie. Pewnie jakimś
rozwiązaniem byłoby ukrywanie ich przed mrozem w
pomieszczeniach.
Krzysztof Marusiński

45. Data: 2004-06-14 22:04:04

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2acz5ddn9.fsf@sapijaszko.net...
> "Tomasz Bauer" <R...@b...cy> writes:
>

> We wrocławiskim Ogrodzie Botanicznym rośnie sobie spokojnie, od
> zachodniej strony, o ile dobrze pamiętam.

W donicy o ile dobrze pamietam, chyba wnosza na zime do szklarni.

pozdrawiam
kaska

46. Data: 2004-06-15 05:57:33

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2659tddk6.fsf@sapijaszko.net...

| O Ty! To moja cała praca uświadamiacza, tfu, kaowca na nic? Żadnego
| nie nabyłaś? :-)

No wiesz, to ja się przechwalam moją silną wolą (rzadkość!), a Ty mnie
dołujesz? ;-)

Pozdrawiam, Basia.

47. Data: 2004-06-15 05:57:58

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w
wiadomości

| A co Ci się takiego w nim nie podobało ???

Słabo i niepewnie kwitł, a z przechowywaniem był kłopot.

| O właśnie, lantana ... świetny pomysł !!!

Możesz jeszcze dorzucić bugenwilę:-)

| (...) wajgele i (...)
|
| Ale wajgela tak pięknie wygląda w gruncie, mnie byłoby szkoda jej tak
dusić
| w donicy, po za tym chyba zbyt mocno rośnie jak na donicę ???

A nie pisałam o formowaniu jej w drzewko? Ze trzy lata minimum wytrzyma.

Pozdrawiam, Basia.

48. Data: 2004-06-15 07:47:11

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Bambusa to wiem że nie mają ale ładne ogniki , klony palmowe, dużo
> iglaków,bylin za dużo nie ma chyba że w szkółce bo w Punkcie sprzedaży
> skromnie.

Teresa a wiesz moze gdzie w okolicach Gdanska jest szkolka, w ktorej maja
duzy wybor bylin w rozsadnych cenach?
Magda

49. Data: 2004-06-15 07:47:54

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> wiadomości

> A nie pisałam o formowaniu jej w drzewko? Ze trzy lata minimum wytrzyma.
>
> Pozdrawiam, Basia.

Pisałaś ale zjadła Ci się literka i nie zrozumiałam o co chodzi ...
A w takim razie kiedy proponujesz ciąć dla zachowania małego pokroju ???

Informacyjnie Miłka

50. Data: 2004-06-15 09:09:37

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teresa a wiesz moze gdzie w okolicach Gdanska jest szkolka, w ktorej maja
> duzy wybor bylin w rozsadnych cenach?
> Magda

Witaj Magda! Szkółki są dwie w Kokoszkach jedna jest przy samej trasie na
Żukowo a druga trzeba trochę zboczyć tam mają ładne bylinki i krzaczki i
ceny do przyjęcia .W Leżnie jest szkółka u pani leśniczyny trzeba jechać do
leśniczówki .W Mierzeszynie dość duży wybór roślinek. W Jagatowie są dwie
mają ciekawe drzewka kupiłam ostatnio tam Oliwnika wąskolistnego.To są
szkółki o rozsądnych cenach bo na miejscu produkcja.W Lipcach dwie duży
wybór ale ceny za wysokie ale zawsze można coś kupić małego i zależy czego
szukamy . W Łęgowie trasa na Tczew bardziej krzaczki ale i bylinki się
trafią .
Pozdrawiam Teresa

Poradzcie jaka glebogryzarke?
Pompa do ogrodu..