jak to z tym chromem jest?

1. Data: 2003-12-08 15:34:20

Temat: jak to z tym chromem jest?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie?
dziala ten chrom ,rakotwórczy jest?
co sądzicie?
pzdr.
p.

1. Data: 2003-12-08 16:09:47

Temat: Re: jak to z tym chromem jest?
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:br25n5$c4v$1@absinth.dialog.net.pl...
> jak w temacie?
> dziala ten chrom ,rakotwórczy jest?
> co sądzicie?

Zycie jest rakotwórcze.
A na mnie nic nie działa oprócz diety NŻD i ćwiczeń

--
Olik
d...@w...pl

1. Data: 2003-12-08 16:26:11

Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello pamana,

p> jak w temacie?
p> dziala ten chrom ,rakotwórczy jest?
p> co s?dzicie?

Moze i jest rakotworczy w jakichs wielkich stezeniach, ale nie w
takich, jak te oferowane w tabletkach, IMO.
Zazywalam, mialam wrazenie, ze nie mam ochoty na slodycze, ale glowy
nie dam, ze to nie byla li tylko autosugestia wzmocniona ogromna w tamtym
czasie motywacja do odchudzania ;)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-12-08 16:36:32

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Evunia wrote:

>Zazywalam, mialam wrazenie, ze nie mam ochoty na slodycze, ale glowy
>nie dam, ze to nie byla li tylko autosugestia wzmocniona ogromna w tamtym
>czasie motywacja do odchudzania ;)

Mnie on zdecydowanie pomagal. Ale najbardziej mi pomoglo przejscie na MM
(metoda Montignaca), bardzo szybko sie odzwyczailam od slodyczy i wlasciwie
wszystko wydaje mi sie za slodkie (za wyjatkiem gorzkiej czekolady z ca. 80%
kakao, niektorych lodow i ciast). Nie jem wiec prawie slodyczy, bo mnie po nich
mdli, i problem zniknal. ;)

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-12-08 16:44:31

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
80%
> kakao, niektorych lodow i ciast). Nie jem wiec prawie slodyczy, bo mnie po

A cóż to takiego?
Jakbym nie miała ochoty na słodycze, to zniknęła by wiekszość moich trosk.

--
Olik
d...@w...pl

1. Data: 2003-12-08 16:45:02

Temat: Re[2]: jak to z tym chromem jest?
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Dunia,

> [...]
D> kakao, niektorych lodow i ciast). Nie jem wiec prawie slodyczy, bo mnie po nich

Eh, ja po dlugich poszukiwaniach wyszukalam i nabylam wieksze ilosci
czekolady 90% kakao DARK Wawel, ale jakos mi nie smakuje, nie ma to
jednak jak normalna mleczna... ;)
Musze ten chrom zaczac brac znow, bo stanowczo za mocno mnie ciagnie
ostatnio do slodkiego :D

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-12-08 16:50:12

Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Olik,

O> A cóż to takiego?
O> Jakbym nie miała ochoty na słodycze, to zniknęła by wiekszo?ć moich trosk.

Troszke tutaj jest http://iportal.nano.pl/montignac/opinie.php
i tu http://gogo.linux.qx.pl/ ale z pewnoscia znajdziesz wiecej, takze
w internecie :)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-12-08 16:54:31

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Olik wrote:

>A cóż to takiego?

Sposob odzywiania (a przy tym i dieta, ale dlugofalowa). Spojrz np. na:

http://republika.pl/misiczka/kuchnia/monti.htm

Znajdziesz mnostwo stron w necie na ten temat (po prostu pod haslem montignac).

Ja polecam z calego serca, nie zalezalo mi az tak bardzo, aby schudnac, ale ta
metoda rozwiazala wiele moich problemow zdrowotnych (i zlikwidowala prawie
calkowicie cellulit ;) )

1. Data: 2003-12-08 17:00:23

Temat: Re: Re[2]: jak to z tym chromem jest?
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <e...@u...net.pl> napisał w wiadomości
> Troszke tutaj jest http://iportal.nano.pl/montignac/opinie.php
> i tu http://gogo.linux.qx.pl/ ale z pewnoscia znajdziesz wiecej, takze
> w internecie :)

Dzięki. Akurat zaczęłam guglować, ale przyda sie bardzo

--
Olik
d...@w...pl

1. Data: 2003-12-08 17:01:23

Temat: Re[4]: jak to z tym chromem jest?
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Olik,

O> Dzięki. Akurat zaczęłam guglować, ale przyda sie bardzo

Mysle, ze na pl.misc.dieta dowiesz sie bardzo duzo. Pomijajac wojny,
jakie tocza sie miedzy zwolennikami Montiego a Kwasniewskiego, calkiem
sporo na ten temat pisano :)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

pomozcie - zel na pryszcze ale do ciala?
Formuła Norweska
POCZUJ SIĘ MŁODO !!!
krem na noc dla mamy
do konsultantek avonu