4-latek jest potwornie głośny

11. Data: 2007-03-13 23:32:20

Temat: Re: 4-latek jest potwornie głośny
Od: "Dorota" <dorota@_PULAPKA_message.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota ***" <d...@W...op.pl> napisał w wiadomości
news:et6g9c$g2s$1@news.onet.pl...

> Podpisuję się różnie - w zalezności od nastroju i czasu. Jak mam go dużo,
> to pisałam nawet Dorota - Podkarpacie.
> Nicka też zmieniłam w ramach odróżniania się od innych Dorot (kiedyś tylko
> Dorota) na Dorota z trzema gwiazdkami.
>
> D., d. Dorota , Dorka, Dorcia, Doreńka

No i już znowu ściągasz z mojego podpisu!
D. d. Dorota

12. Data: 2007-03-14 13:53:06

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i już znowu ściągasz z mojego podpisu!
> D. d. Dorota

Nie. Ja go uszlachetniłam :-D.

D.

13. Data: 2007-03-24 07:48:55

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Teraz mamy kolejnego członka
>rodziny i głośne zachowanie Miśka, staje sie nie do zniesienia, bo budzi
>mi Maćka, bo męczy nas nadawanie przez 12h wszystkiego podniesionym
>tonem.

U mnie było na odwrót: starsza córeczka budziła się na każdy wrzask
młodszej.
Na początku była taka jazda - na każde nocne karmienie miałam młyn z dwójką.
To szaleństwo trwało miesiąc później się unormowało.

>Prosty komunikat : "Misiek bądź ciszej, nie hula" :(

Dokładnie - proste komunikaty rzadko działają i można do takiego 4-latka
gadać , gadać i efekt jest marny.
Jak był/jest jakiś problem opowiadałam dziecku jakąś historyjkę tematycznie
związaną z tym problemem.
Bohaterowie opowieści to ukochany miś, postać z bajki, krasnal itp
Czasami udało sie znaleźć książeczkę-bajeczkę poruszającą podobny problem.
One z zaciekawieniem tego słuchały a na koniec odniesienie do naszej
sytuacji.
I wyciągamy wspólnie wnioski i to u nas działało/działa.

Pozdrawiam

Monika

14. Data: 2007-03-24 07:55:13

Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

MONI|<A <moni| napisał(a):

> [...]
> sytuacji.
> I wyciągamy wspólnie wnioski i to u nas działało/działa.

Muszę spróbować. Akcja z wypisaniem na kartce przykładów zabaw, gdzie jest
się cicho i które wymagają skupienia, nie przyniosła efektu.

--

Paulinka

Problem blizniaczy
stomatolog dziecięcy w Warszawie - dr Kiliszek kto zamiast ?
gdzie i jak - urodziny Gdańsk
Infanrix, Engerix - różne teorie szczepień - paranoja (długie)
dzieci