Infanrix, Engerix - różne teorie szczepień - paranoja (długie)

1. Data: 2007-03-08 21:46:36

Temat: Infanrix, Engerix - różne teorie szczepień - paranoja (długie)
Od: kanopa <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Przechodzę teraz przez szczepienia z synkiem. Powoli popadam w jakąś
paranoję. Dziś był lekarz w nocy u mojej córki - 39,5 stopni gorączki,
przy okazji stwierdził, że mam za mało o 1 szczepienie Engerixem
(WZW)..........
Pierwsze szczepienie Euvaxem po urodzeniu.
Drugie szczepienie Engerix
Trzecie szczepienie Engerix. (w wieku 9 miesięcy)
No i dziś obdzwoniłam znajomych, którzy mają dzieci powyżej 2 roku życia
i okazało się, że panuje totalna wolnoamerykanka w tych szczepieniach.
Plan "państwowy" przeciw WZW zakłada 3 szczepienia, potem po iluś latach
- doszczepienie. Ale Engerixem według Glaxo szczepi się w sumie 4 razy.
Jedne przychodnie traktują kalendarz Glaxo-wski (infanrix, engerix itd)
jak "państwowy" i idą tym wyznaczonym torem, inne szczepią inaczej.
Efekt jest taki, że - co dziecko to inaczej podane szczepionki.
Tak samo jest z Infanrix'em. Po urodzeniu dziecka w przychodni na
szczepieniu byliśmy 2 razy. Obydwa szczepienia były Infanrix Ipv+Hib i
dodatkowo Engerix. Pani doktor po drugim szczepieniu powiedziała, że
następnym razem mam kupić Infanrix DTPa+Hib. W międzyczasie po zrobieniu
wywiadu u innych "dzieciatych" okazało się, że szczepili przeważnie za
trzeci razem też Infanrixem IPV (a nie DTPa). W Sanepidzie powiedzieli
mi, że tak ma być, po co dodatkowo dokładać dziecku tak wcześnie IPV-
czyli Polio). Przemyślałam to sobie i przyjęłam argumenty. OK.
Po 6 tygodniach poszłam po receptę. Pani doktor przepisała
mi............ Infanrix IPV+Hib.................Tłumacząc mi zasadność
tego czynu - kalendarzem Glaxo.
Jestem totalnie skołowana tą różnorodnością interpretacji........
Engerix - ile w końcu razy?????????
IPV czy DTPa za trzecim razem?????????
Ludzie o co tu chodzi?

Monika, Olga (3,5 l.), Ziemowit (8 miesięcy)

2. Data: 2007-03-08 22:02:46

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

kanopa napisał(a):

> Ludzie o co tu chodzi?

Dlatego chociaż patrzą na mnie jak na idiotkę szczepię państwowymi.
Dzieci od urodzenia zdrowe, jak by było ryzyko szczepiłabym
bezkomórkowymi.

--

Paulinka

dzieci
Szkola podstawowa - Warszawa
Problem z pieciolatkiem - prosba o pomoc
konkurs i ta dziewczynka z nadopiekuńczą mamusią
Świetlicowe zwyczaje