konkurs i ta dziewczynka z nadopiekuńczą mamusią

1. Data: 2007-03-07 10:26:28

Temat: konkurs i ta dziewczynka z nadopiekuńczą mamusią
Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, czy pamiętacie jak się tu radziłam co zrobić jak dziecko
wytypowane do jakiegoś międzyszkolnego konkursu jest i go nie wygra. Dzisiaj
mam okazję sprawdzić, czy te wszystkie gadki (inspirowane grupą) do Mai
pomogły - poszła na konkurs ortograficzny. Już się boję. ;-)

Pojechała jako jedyny reprezentant szkoły (z klas 3). Nie jest najlepsza,
najlepsza jest ta dziewczynka z naodpiekuńczą mamusią, która nie puściła
córki, bo... UWAGA - nie ma pewności, że córka wygra. Dziewczynka nawet
chciała jechać, ale jest zdominowana całkiem przez matkę i powiedziała tylko
tyle - jak mamusia pozwoli, to pojadę... Z matką rozmawiała wychowawczyni i
pedagog szkolny. Matka nieugięta, dziecko nie chodzi i nie jeździ nigdzie.
Ale przestałam się już tym przejmować, bo na głupotę nie ma rady...

Trzymajcie kciuki za Maję!

pozdrawiam Tatiana
--
Zle jest być sługą Amora,bo im wierniej mu się służy,
tym boleśniejsze trzeba znieść ukłucia.

2. Data: 2007-03-15 22:53:58

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Trzymajcie kciuki za Maję!

I jak jej poszło?

Aga

3. Data: 2007-03-15 23:33:08

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:etciqe$id5$...@n...onet.pl,
Baranska <b...@p...onet.pl> napisał(a):
> Użytkownik "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> napisał w wiadomości

> I jak jej poszło?

6 miejsce. Żadne na podium, ale chyba rady z zeszłego roku pomogły, bo
odebrała to normalnie i powiedziałą nawet, że gdyby z dyktanda miała pół
punktu więcej, to miałaby trzecie i już. Przeszła do porządku dziennego.

Ufff - dobrze, że przyczyniłam się do założenia tej grupy.

pozdrawiam Tatiana
--
Miłość jest największą słodyczą i największą goryczą na Ziemi
/Eurypides/

Świetlicowe zwyczaje
kieszonkowe Waszych pociech?
zwolnienie do szkoły