odchudzanie

1. Data: 2003-07-18 16:30:33

Temat: odchudzanie
Od: "Kasia W" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

pomóżcie !!!!! jak szybko bez głodówki zrzucić 10 kg.

1. Data: 2003-07-18 16:59:35

Temat: Re: odchudzanie
Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-07-18 18:53:45

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>pomóżcie !!!!! jak szybko bez głodówki zrzucić 10 kg.

A co to znaczy 'szybko' ?

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-07-18 19:40:22

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elik" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Kasia W" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

bylas na tamtej grupie? tam ze wszystkimi walcza optymalni. a ta grupa ma w
opisie odchudzanie, wiec nie nalezy odsylac ludzi. w koncu szczupla sylwetka
to tez uroda.

wracaja do pytania kasi: tez jade na tym samym wozku...ale pamietaj
szybko=szybko wroci z nawiazka. 10 kg powinnas rozlozyc na 2,5 mca tj. 1 kg
tygodniowo. moje lata praktyki dowodza, ze ksiazki nie klamia - naprawde
jesli zrzucisz szybciej, to szybko ci wroci.

nie wiem, dlaczego przytylas, co cie gubi. te 10 kg chodowalas jakis czas,
to efekt twoich bledow zywieniowych i dieta tu nie pomoze. musisz zmienic te
nawyki od ktorych tyjesz. mnie np. gubi pieczywo, sery i slodycze. tak
bardzo, ze jakbym miala schudnac i byc szczupla, to tych rzeczy wogole nie
powinnam jesc, bo nie potrafie sie powstrzymac...

przed swoim slubem schudlam 13 kg w 4 mce jedzac myslac. tj. bez powyzszych
produktow, duzo wody mineralnej, ale nie na sile. w tym czasie przekonalam
sie tez, ze to klamstwo, ze ziemniaki z wody lub pieczone bez tluszczu
tucza. na obiad moglam zjesc 1 kg pieczonych w piekarniku ziemniaczkow z
sola i dalej chudlam. w wwie znasz tez jedna wloska pizzerie, gdzie tak
czarodziejsko robia ciasto, ze raz na 3-4 tygodnie jadkam ta przerpyszna
pizze i...dalej chudlam...lato tez stwarza duzo mozliwosci, bo ja np.
uwielbiam pomidory, sliwki - moglam sie tym opychac do woli. jogurt
naturalny z musli itp.

jezeli chcesz tu stworzyc "grupe wsparcia" to ja chetnie sie dopisze, bo o
odchudzaniu wiesz wszystko, ale z silna wola i cierpliwoscia u mnie
kiepsko:)

1. Data: 2003-07-18 22:54:15

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia W" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
| pomóżcie !!!!! jak szybko bez głodówki zrzucić 10 kg.

Dziewczyny, to jest inwazja kursantów z jakiegoś kursu komputerowego.
Wczoraj podobne posty były masowo wrzucane na pl.rec.kuchnia.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-07-18 23:00:37

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

> przed swoim slubem schudlam 13 kg w 4 mce

A co z sukienką? Nie wybiera jej się wcześniej :)

Gratuluję.
To ciekawe co piszesz o ziemniakach. Ja je uwielbiam, ale się boję. Chudnę
sobie powoli, bo nienawidzę głodu.
Jem tak zdrowo, że aż przykro ;)
A mimo to po 3 kg coś się zacieło :(

Sandra

1. Data: 2003-07-19 06:19:35

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A co z sukienką? Nie wybiera jej się wcześniej :)

bralam slub cywilny - mialam sprawe uproszczona, bo kupilam na mniejszy
rozmar:)

1. Data: 2003-07-21 07:05:41

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia W" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> pomóżcie !!!!! jak szybko bez głodówki zrzucić 10 kg.

hm... właśnie wróciłam z tygodniowych wakacji w Zakopanym. stanęłam na wagę
i nie mogę uwierzyć... 4 kilo mniej. w pupie 3 cm, w pasie też. a do tego
mięsnie tak jakoś mniej falują. a wszystko to dzięki rowerkowi który
towarzyszył mi na większości wypraw a tam gdzie nie mogłam rowerkiem to na
piechotę.

pozdrawiam serdecznie
aneta (szykująca się właśnie na wyjazd nad morze, tym razem bez kompleksów i
ze strojem 2częsciowym:))

1. Data: 2003-07-21 08:08:15

Od: "Mo" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie i chętnie się dołączę jeśli takowa grupa wsparcia
powstanie. :-)))

Monika_O

p.s. a o jakiej pizzerni pisałaś?

1. Data: 2003-08-18 23:20:04

Temat: Re[2]: odchudzanie
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello rena,

Friday, July 18, 2003, 9:40:22 PM, you wrote:

r> jezeli chcesz tu stworzyc "grupe wsparcia" to ja chetnie sie dopisze, bo o
r> odchudzaniu wiesz wszystko, ale z silna wola i cierpliwoscia u mnie
r> kiepsko:)

Taką grupę wsparcia niedawno już ktoś tutaj stworzył, jej adres to
s...@y...com Chyba nie warto tworzyć ciągle nowych, może
odświeżyć tę juz istniejącą, bo cisza tam grobowa jakoś ostatnio...
(może wszystkie pochudły i nie mają o czym pisać ?!) ;)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

solarium
Pigulki
HELP :))))
Dziwne włosy
jaki wybrac odcień podkladu aksamitnego?