tańsze kosmetyki???

1. Data: 2003-11-25 07:12:29

Temat: tańsze kosmetyki???
Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Przekazuję radosną nowinę że w tym tygodniu nasz przygłupawy sejm będzie
debatował nad akcyzą i dużo przemawia za tym że zdejmą ja z kosmetyków!!!
Gdyby nie - bylibyśmy jedydnym krajem w UE z akcyzą na kosmetyki co nie za
bardzo odpowiada równej konkurencji...

pełna nadziei
agatka

1. Data: 2003-11-25 09:09:53

Temat: Re: tańsze kosmetyki???
Od: "ikpi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gdyby nie - bylibyśmy jedydnym krajem w UE z akcyzą na kosmetyki co nie za

obawiam sie, że jest zupełnie odwrotnie, tzn. sejm będzie debatował nad
nałożeniem akcyzy, a nie nad jej zdjęciem. Jesli ustalą, ze akcyza ma być, to
kosmetyki polskie (ale o dziwo tylko damskie ;-)) najprawdopodobniej zdrożeją
(akcyza to zdaje się 20%). Tak więc nie jest to optymistyczna wiadomość...

ikpi

1. Data: 2003-11-25 09:23:48

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

agatka napisał/a w news:bpuvck$g17$1@korweta.task.gda.pl:

> Przekazuję radosną nowinę że w tym tygodniu nasz przygłupawy sejm
> będzie debatował nad akcyzą i dużo przemawia za tym że zdejmą ja z
> kosmetyków!!!

Damskie kosmetyki będą objęte akcyzą, natomiast męskie nie.
Dyskryminacja:(

mips

--
Ciekawe strony www
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

1. Data: 2003-11-25 10:25:12

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> Damskie kosmetyki będą objęte akcyzą, natomiast męskie nie.
> Dyskryminacja:(

Jak to się ma do unijnej poprawności politycznej? Może feministki nie
używaja kosmetyków? BTW, chyba przemytnicy mają w sejmie swoich
ludzi.

Krycha

1. Data: 2003-11-25 10:43:54

Od: "Asia Witek" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikpi" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> obawiam sie, że jest zupełnie odwrotnie, tzn. sejm będzie debatował nad
> nałożeniem akcyzy, a nie nad jej zdjęciem. Jesli ustalą, ze akcyza ma być,

w Rzepie pisza ze debata jest nad tym czy akcyza ma byc utrzymana
http://rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_031125/ekono
mia/ekonomia_a_17.html

Asiek

1. Data: 2003-11-25 10:50:13

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości > >
Przekazuję radosną nowinę że w tym tygodniu nasz przygłupawy sejm

> Damskie kosmetyki będą objęte akcyzą, natomiast męskie nie.
> Dyskryminacja:(

Ciekawe jak zakwalifikują np. krem Nivea - on jest chyba unisex? :)

Sowa

Swoją drogą niezłe matołki :-/

1. Data: 2003-11-25 11:16:27

Temat: Re[2]: tańsze kosmetyki???
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Asia,

Tuesday, November 25, 2003, 11:43:54 AM, you wrote:

AW> w Rzepie pisza ze debata jest nad tym czy akcyza ma byc utrzymana
AW> http://rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_031125/ekono
mia/ekonomia_a_17.html

I tym sposobem jestem coraz bliżej chęci kupowania kosmetyków i
środków czystości w Niemczech, a nie u nas. Na szczęście do Niemiec
mam blisko, tylko targać mi się nie chce zakupów, ale... Wreszcie
chyba jednak zacznę ;]

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-25 11:19:46

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> : BTW, chyba przemytnicy mają w sejmie swoich ludzi.
> przypuszczam, ze ludzie uprawiajacy wiele form dzialalnosci nielegalnej maja
> w sejmie swoich ludzi :) tak to dziala.

Hmmm, moze by tak sobie pokandydowac do sejmu?
Haslo wyborcze: "nie prowadze jeszcze zadnej nielegalnej dzialalnosci,
jestem otwarta na propozycje" ;->

Krycha w poszukiwaniu elektroratu

1. Data: 2003-11-25 11:38:45

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Nov 2003 11:25:12 +0100, Krystyna Chiger <k...@p...pl> wrote:

: BTW, chyba przemytnicy mają w sejmie swoich ludzi.

przypuszczam, ze ludzie uprawiajacy wiele form dzialalnosci nielegalnej maja
w sejmie swoich ludzi :) tak to dziala.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-11-25 11:42:12

Temat: Re: Re[2]: tańsze kosmetyki???
Od: "Asia Witek" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <e...@u...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> środków czystości w Niemczech, a nie u nas. Na szczęście do Niemiec
> mam blisko, tylko targać mi się nie chce zakupów, ale... Wreszcie

IMHO warto, i to bardzo. Z tym ze jak sie jedzie na zakupowe szalenstwa do
Niemiec to lepiej miec pewna rezerwe finansowa, bowiem pokus tam o niebo
wiecej niz u nas ;) W sumie teraz nie wypowiem sie dokladnie, bo juz mnie
tam dawno nie bylo (niestety ;)) , ale pogadalam sobie z mieszkajaca tam
kuzynka. Magda robila takie fajne duuze oczy jak sie przeszlysmy po sklepach
i mowila ze u nas 1) jest mniejsza oferta, 2) ceny sa i o polowe wyzsze niz
u nich. No i jakosciowo jest roznica.

Asiek

Faberlic
pomarańczowe włosy, pytanie