-40% w Yves Rocher

1. Data: 2003-06-20 12:59:22

Temat: -40% w Yves Rocher
Od: "U." <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo lubię te ich obniżki, średnio natomiast lubię nie zawsze jasne dla
mnie zasady tychże promocji. Pytanie: Owe 40% mogę jak rozumiem wykorzystać
na dowolnie wybrany produkt, czy tak? Taki na przykład preparat do
pielęgnacji biustu za -40% ...

1. Data: 2003-06-20 13:10:51

Temat: Re: -40% w Yves Rocher
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>mnie zasady tychże promocji. Pytanie: Owe 40% mogę jak rozumiem wykorzystać
>na dowolnie wybrany produkt, czy tak? Taki na przykład preparat do

Nie wiem, jak jest w Polsce, ale bylam wczoraj we Francji (po sasiedzku) i
mieli te obnizki (w Niemczech na razie nie...). Wygladalo to tak, ze obnizka

yla na wszystkie prosukty od ceny 'katalogowej' o 40%. Tez kupilam ten krem do

biustu :)
Obnizki nie mozna bylo laczyc z innymi promocjami (czyli dostac obnizki od ceny
juz promocyjnej), nie obejmowala tez serii Plasirs Nature...

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-06-20 13:16:29

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "U." <i...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
wykorzystać
> na dowolnie wybrany produkt, czy tak? Taki na przykład preparat do

a to zalezy.
Czy 40% jest na wszystko czy na zaznaczony asortyment w sklepie.
jesli idzie o oferte wysylkowa, to te 40% dotyczy wszystkiego w Cenniku
Urody, chybaze zaznaczono inaczej :)

mag.

1. Data: 2003-06-20 13:17:10

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wykorzystać
> na dowolnie wybrany produkt, czy tak? Taki na przykład preparat do

Masz na myśli ofertę z "katalogu" czy w sklepie?
Jeżeli z katalogu, to ja zrozumiałam ją właśnie tak jak Ty, jedna dowolna
rzecz w cenie -40%. Nie wiem tylko, czy seria Plaisirs Nature nie jest
wyłączona z tej promocji, bo ona chyba jakoś nigdy nie była po niższych
cenach... Nie mam katalogu przy sobie, więc pewna nie jestem.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-06-20 17:34:41

Temat: Re: -40% w Yves Rocher i filizanki
Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Mikołajczyk:
> rzecz w cenie -40%. Nie wiem tylko, czy seria Plaisirs Nature nie jest
> wyłączona z tej promocji, bo ona chyba jakoś nigdy nie była po niższych
> cenach... Nie mam katalogu przy sobie, więc pewna nie jestem.

nigdy jeszcze nie spotkalam sie z tanszymi produktami z serii
Plaisirs Nature , a tu dzisiaj - przyszly zamowione kosmetyki
z promocyjna oferta - w ktorej kilka plynow do kapieli i balsamow do
ciala wlasnie Plaisirs Nature jest tanszych! to jest oferta
z filizankami - na ktora sie straszliwie mama napialila 'bo one sa
w stylu Fridy' - cokolwiek to by nie znaczylo ;))))
a ja zbytnio nic ciekawego nie widze w tym zestawie promocyjnym, za to
mama chce zeby zamowic cokolwiek bo 'te Fridowe filizaneczki'
.. czy ktoras ma moze te cacuszka i moze mi powiedziec- jakie one sa
pod wzgledem jakosci?

pozdrawiam,
dri

1. Data: 2003-06-20 19:02:33

Od: "Kasia Mikołajczyk" <K...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dri" <d...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
filizaneczki'
> .. czy ktoras ma moze te cacuszka i moze mi powiedziec- jakie one

Faktycznie, w tej ofercie jest ta seria w promocji, ale mniejsze opakowania
i może dlatego nie wpadła mi w oko. Filiżanki mam i rozumiem Twoją mamę! Są
porcelanowe, ładne, ale dość małe: wysokość 5,5 cm, śrdnica 5 cm. Średnica
podstawka pod filiżankę 11 cm. Co dziwnego! Dostałam tę ofertę pod koniec
maja. Zamówiłam dostałam kosmetyki z filiżankami z.. tą samą ofertą. Hmmm...
nie śmiejcie się, ale zamówiłam jeden żel pod prysznic, żeby tylko dostać
jeszcze 2 filiżanki. Dostałam plus... jeszcze raz ta sama oferta. Zamówię
jeszcze jeden żel i będę mieć komplet 6 :-) A w czwartek dostałam nową
ofertę z torbą... Jakim systemem oni te katalogi wysyłają to ja nie mam
najmniejszego pojęcia!
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-06-20 21:17:37

Temat: Odp: -40% w Yves Rocher i filizanki
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakim systemem oni te katalogi wysyłają to ja nie mam
> najmniejszego pojęcia!

ja też tego nie rozumiem. Tej oferty z filiżankami nie dostałam wcale.
Ostatnio na początku maja dostałam tą ofertę z zegarkiem a w zeszłym
tygodniu mój chłopak dostał ofertę z torbą letnią a ja wciąż czekam,
mimo że tą z zegarkiem dostałam 2 tygodnie wcześniej od mojego
chłopaka. Nie mam pojęcia jak oni te oferty wysyłają...
a czy ktoś się orientuję, czy te torby letnie są dostępne do odebrania
w sklepie? Czy trzeba wysyłkowo złożyć zamówienie?

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-06-21 06:46:24

Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Mikołajczyk":
> [...]

> jeszcze jeden żel i będę mieć komplet 6 :-) A w czwartek dostałam nową
> ofertę z torbą... Jakim systemem oni te katalogi wysyłają to ja nie mam

dziekuje slicznie za informacje...
cos mi sie wydaje ze mama jak sie dowie bedzie chciala zastosowac taka
sama metode zamawiania zeby maly komplecik filizankowy zdobyc :))))

dri

1. Data: 2003-06-21 06:49:53

Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka:
> a czy ktoś się orientuję, czy te torby letnie są dostępne do odebrania
> w sklepie? Czy trzeba wysyłkowo złożyć zamówienie?
wydaje mi sie ze tylko wysylkowo... u nich bardzo czesto oferty
wysylkowe i sklepowe /promocje/ sie nie pokrywaja, a zeby byla mozliwosc
odbioru w sklepie wysylkowych prezentow to nie trafilam jeszcze...
ja sie zabieram jak pies do jeza zeby sie do sklepu wybrac i kupic
cokolwiek zeby branzoletke dostac ;) trzeci tydzien nosze oferte
w torebce i jakso okazji nie ma do sklepu zajrzac.. eeeeh.... zaraz
sie czerwiec skonczy a ja sirota nic nie zrobie i bede potem zalowac;)

dri

1. Data: 2003-06-22 04:53:28

Od: "Sekret" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w torebce i jakso okazji nie ma do sklepu zajrzac.. eeeeh.... zaraz
> sie czerwiec skonczy a ja sirota nic nie zrobie i bede potem zalowac;)

Mam podobnie, choć w piątek poszłam o krok dalej - byłam już w sklepie....
:-) pogapiłam się, pomacałam, obwąchałam i wyszłam :-(
Zatrzymałam się na dłużej tylko przy sprayu wyszczuplającym (pakowany jest w
butelkę jak dezodorant i jeszcze ta butelka jest w folii (cena sklepowa 69
zł.)- znacie ten preparat? A czy w ogóle ktoryś z tych wyszczuplających,
antycellulitisowych rzeczywiście działa?
Bo przyznam szczerze - osobiście nie wierzę w redukcję cellulitu przez masaż
i mazanie kosmetykami (no jestem skłonna w guam uwierzyć, ale muszę jeszcze
go spóbować :-) Chyba, ze polecicie mi coś mniej kosztownego co dziala :-)
Czy w Yves Rocher mają kolorowe tusze do rzęs? - bo o tym to już
zapomniałam!

M.

krem do twarzy
[Gdansk] Szukam fryzjera/-ki z pomyslami
Polecam - Cytrusow zel odswiezajacy do stop AVON
Avon raz jeszcze
YR - krem do biustu - jak stosowac ?