50 ml czy to podroba?

1. Data: 2005-03-19 14:25:35

Temat: 50 ml czy to podroba?
Od: "avanti" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dokladnie chodzi o ralph lauren-ralph.Jest mnostwo podrob na allegro ale
wszystkie sa po 100 ml.Czy 50 ml tez podrabiaja??? pytam z czystej
ciekawosci.

1. Data: 2005-03-19 15:23:51

Temat: Re: 50 ml czy to podroba?
Od: Pihont <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

avanti napisał(a):
> dokladnie chodzi o ralph lauren-ralph.Jest mnostwo podrob na allegro ale
> wszystkie sa po 100 ml.Czy 50 ml tez podrabiaja??? pytam z czystej
> ciekawosci.

podrabiają wszystko :) ale nie koniecznie to. daj link

1. Data: 2005-03-19 17:20:21

Od: "avanti" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie mam linka.tylko sie zastanawialam,bo wszedzie na allegro jest 100 ml i
wogole mam wrazenie ze wiekszosc podrob ma duze pojemnosci :) te co sa na
allegro to w 100 procentach podroby,bo jak 100 ml moze kosztowac 45
zl.trzeba by bylo byc bardzo naiwnym zeby w to uwierzyc

pozdrawiam i dzieki za odp

pieprzowe perfumy - kojarzycie je?
No i zalozyla sobie...
pytanie do BODY SHOP-owiczek:)