500 dni razem i tylko razem :-)

21. Data: 2011-11-06 17:09:03

Temat: Re: 500 dni razem i tylko razem :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 Nov 2011 16:42:29 +0100, Aicha napisał(a):

> Tusk i Ixi razem... oooohoooohooo....

Wróciłby sPISany na straty.

22. Data: 2011-11-06 17:09:24

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-06 10:37, niebożę Hanka wylazło do ludzi i marudzi:

> Sama poleci - bo z jej punktu widzenia, na psp
> nie ma pieciu osob godnych wspolnego lotu,
> a z punktu widzenia grupowiczow, no nie wiem...
> 500 dni z XL ... to brzmi jak hardcorowy horror :)

Ale za to po powrocie order murowany. I tablica wmurowana też.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

23. Data: 2011-11-06 17:10:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 Nov 2011 16:57:07 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Nie mam powodu, by aż tak źle życzyć Ixi.

Miłe, dzięki.

> Ale gdybym miał, to wysłał bym
> ją z Bronkiem ;)

A tak, wolę Tuska jednak...

24. Data: 2011-11-06 17:15:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 Nov 2011 17:55:34 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2011-11-06 16:57, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> Tusk, Bronek i Ixi.
> To ja bym dodała Antosia. Też historyk, w dodatku zaje...e pomysłowy.
>
> Qra

A tak w ogóle - nie wiedziałam, że Tusk, Bronek i Antoś tu piszą.
No, przyznać się!

25. Data: 2011-11-06 17:33:26

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-06 17:57, Qrczak pisze:

> Ja nie wiem, czy bym chciała. Tam nieważkość robią w podstępny sposób.

Ta nieważkość to ważki argument ;-)

Stalker, z Qrą lecę - można pogadać w jedną stronę, a zjeść w drodze
powrotnej

26. Data: 2011-11-06 17:44:21

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Stalker, z Qrą lecę - można pogadać w jedną stronę, a zjeść w drodze
> powrotnej

Różnie to być może z tym kto kogo zje, gdyż wiele wskazuje, że Qra uważa
Cię za ciacho !

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

27. Data: 2011-11-06 17:50:17

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-06 18:44, Przemysław Dębski pisze:

> Różnie to być może z tym kto kogo zje, gdyż wiele wskazuje, że Qra uważa
> Cię za ciacho !

O w mordę...

Stalker, o tym nie pomyślałem...
czekałyby nas niezłe zapasy o zapasy :-\

28. Data: 2011-11-06 18:17:00

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-06 18:44, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

Leć Dębska z nami,
zjemy się sami.

Qra

29. Data: 2011-11-06 18:19:16

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-06 18:33, niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> Ta nieważkość to ważki argument ;-)
>
> Stalker, z Qrą lecę - można pogadać w jedną stronę, a zjeść w drodze
> powrotnej

Mnie trochę pociesza zasada ostatniego ciasteczka.

Qra, smaczn-ego

30. Data: 2011-11-06 18:24:46

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-06 19:17, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-11-06 18:44, niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i
> marudzi:

> Leć Dębska z nami,
> zjemy się sami.

Chyba nie będzie jednak potrzeby. Wystarczy, że spotkamy w kosmosie
jakieś świnie...

http://tinyurl.com/cdxkcy6

Stalker

Cześć muszki owocuszki!