Re: 6 dni na DO

From: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: 6 dni na DO
Date: Wed, 5 Mar 2003 22:09:50 +0100
Sender: K...@p...onet.pl@l2448.biaman.pl

Użytkownik "Sławek" <w...@r...com> napisał w wiadomości
news:b45lgs$94i$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "brow(J)arek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czy może być na maśle, smalcu specjalnie
nie
> lubię.???

> Czy nie wolno jeść owoców?
>
> Reszta do przyjęcia, nawet dobrze się zapowiada, powiedz ile to mniej
więcej
> kcal.

W diecie optymalnej kalorii się nie liczy. Z czasem organizm sam ustala dla
siebie własną ilość potrzebnych mu kalorii i okazuje się, że nie chce się
więcej zjeść a w bilansie wychodzi na to, że optymalni zjadają najmniej
kalorii ze wszystkich innych diet, chociaż wcale tego nie liczą.

> Pobieżnie licząc to dość sporo, trudno jest mi zrozumieć jak można gubić
> wagę bez deficytu żywieniowego
> Są jakieś stonki gdzie jest to opisane ( mechanizm działania diety)

Najpierw zobacz efekty http://ikoiko.republika.pl/jozef/jozef.html
a o mechanizmach jak to się dzieje to już musisz sam poczytać albo archiwum
grup dyskusyjnych, albo strony optymalne. Jeśli masz zacięcie biochemiczne,
to możesz nabawić się bólu głowy - wszyscy nad tym się zastanawiają jak to
możliwe, żeby od tłustego jedzenia chudnąć. No ale tak jest, że to świnie
karmione zbożem i ziemniakami są tłuste, krowy, barany, kozy - mają ogromne
pękate brzuchy, mimo że nie jedzą tłuszczu, ani mięsa. Za to wilki, lwy,
tygrysy mają akurat brzuchy czasem nawet zapadnięte chociaż jedzą mięso i
tłuszcz.
Są jeszcze inne strony:

http://www.optymalni.com /dla polonii - Kanada/
http://www.optymalni.pl