6 latek - szorstka skóra

1. Data: 2007-11-15 20:51:52

Temat: 6 latek - szorstka skóra
Od: "jawi" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mój Mikołaj (6 lat), ma w niektorych miejscach taką szorstką skórę, bez
przebarwień i widocznych śladów tylko, że jest poprostu szorstka,
Co to może być?

2. Data: 2007-11-15 23:33:30

Temat: Re: 6 latek - szorstka skóra
Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój Mikołaj (6 lat), ma w niektorych miejscach taką szorstką skórę, bez
> przebarwień i widocznych śladów tylko, że jest poprostu szorstka,
> Co to może być?

np. reakcja alergiczna na coś......... pokarm, proszki do prania itd itd

Pozdrawiam

Monika

3. Data: 2007-11-16 09:05:31

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój Mikołaj (6 lat), ma w niektorych miejscach taką szorstką skórę, bez
> przebarwień i widocznych śladów tylko, że jest poprostu szorstka,
> Co to może być?

oprocz reakcji alergicznej moga to byc skutki otarc ubran,ogrzewania.
zakup w aptece jakis krem tlusty np. iwostin.
p.

4. Data: 2007-11-16 09:17:28

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój Mikołaj (6 lat), ma w niektorych miejscach taką szorstką skórę, bez
> przebarwień i widocznych śladów tylko, że jest poprostu szorstka,
> Co to może być?

np. obecność w organizmie pasożytów , niekiedy występują także reakcje
alergiczne skóry

Pozdrawiam

Monika

5. Data: 2007-11-16 10:00:00

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jawi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Mój Mikołaj (6 lat), ma w niektorych miejscach taką szorstką skórę, bez
> przebarwień i widocznych śladów tylko, że jest poprostu szorstka,
> Co to może być?

Albo rogowacenie mieszków włosowych. Pomaga masaż, wit. A i E, kremy z
mocznikiem.

Qra

6. Data: 2007-11-17 08:54:02

Od: "jawi" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję wszystkim, spróbuje kremu polecanego, syn jest umiaqrkowanym alergikiem
wiec może to?
a generalnie to muszę zaplanować wyjazd do dermatologa.
pozdrawiam
Jawi

7. Data: 2007-11-17 09:29:40

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
alergikiem
> wiec może to?
> a generalnie to muszę zaplanować wyjazd do dermatologa.

mojemu dziecku pomaga emulsja do kąpieli Balneum i kropelki Zyrtek

Pozdrawiam

Monika

8. Data: 2007-11-17 19:48:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> alergikiem
>>

> mojemu dziecku pomaga emulsja do kąpieli Balneum i kropelki Zyrtek

Bez konsultacji z lekarzem to ja bym Zyrtecu nie brała, ot tak

Qra

9. Data: 2007-11-17 20:48:05

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Bez konsultacji z lekarzem to ja bym Zyrtecu nie brała, ot tak

I dobrze! :-)

Pozdrawiam
Ewa
PS: Co, meczu nie oglądasz??