biżuteria srebrna - pytanie

1. Data: 2007-11-13 21:39:37

Temat: biżuteria srebrna - pytanie
Od: "jawi" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam pytanko niestety nie zwiazane z tematem grupy :)))
szukam i nie mogę znalesć sklepu z biżuterią gdzie mogę kupić pierścionek żmijkę
taki oplatający palec do tego dobrze w komplecie z bransoletą, może być z
dodatkami kamieni lub bursztynu, może ktoś się natknął na coś takiego?

2. Data: 2007-11-13 23:18:57

Temat: Re: biżuteria srebrna - pytanie
Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jawi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Mam pytanko niestety nie zwiazane z tematem grupy :)))
> szukam i nie mogę znalesć sklepu z biżuterią gdzie mogę kupić pierścionek
> żmijkę taki oplatający palec

http://www.allegro.pl/search.php?string=%C5%BCmija&c
ategory=19855&description=1&buy=0&new=0&pay=0&countr
y=1

--
Lesława Jaworowska
www.zdrowa-dusza.com

3. Data: 2007-11-14 17:27:13

Od: "jawi" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <i...@g...com> napisał w wiadomości

dziękuje, allegro przeszukalem też, i co nieco jest tylko kompletu z bansoletką
nie znalazłem jeszcze fajnego,

Wiersz na konkurs recytatorski
Święta i mikołajki tuż tuż
Przepraszam za spam - forum dla kobiet.