Re: 6 tydz ciazy a bol jajnika

From: Sender <l...@n...piotrek>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: 6 tydz ciazy a bol jajnika
Date: Thu, 29 Jul 2010 17:13:43 +0200

amir pisze:
> Witam,
> Jestem w 6 tyg ciazy
> Tydzien temu mialam zapalenie pecherza, kilka dni strasznie bolalo mnie
> podbrzusze, biore urosept , wszystko minelo tylko jeszcze troszke
> czesciej niz normalnie chodze do toalety.
> Teraz pojawil sie nastepny dylemat od wczoraj czuje uklucia w lewym
> jajniku. Dzisiaj daje znac o sobie prawie co 5-10 min.Czy to jest
> normalne?
>

> Dziekuje za odp
>

> WK

Słuchaj mamuśka, ból to nie jest prawidłowy stan czegokolwiek
i choć pewnie Twoja ciąża spowoduje jeszcze nie jeden,
to na pewno każdy warto skonsultować z lekarzem.
Zwłaszcza w takim stanie. Lepiej 2 razy zapytać, niż raz
zignorować i doprowadzić do jakiegoś problemu czy powikłania.
Z tego co wiem od znajomych, to chodziły one prywatnie do lekarza,
który zgodził się prowadzić ich ciążę i wtedy wizyty nie były
tak kosztowne.
Niech ktoś ze znajomych może poleci Ci takiego lekarza,
do którego będziesz mogła się zwrócić czy nawet zatelefonować
z każdym niepokojącym objawem.
S.