6 tydz ciazy a bol jajnika

1. Data: 2010-07-29 12:10:00

Temat: 6 tydz ciazy a bol jajnika
Od: "amir" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jestem w 6 tyg ciazy
Tydzien temu mialam zapalenie pecherza, kilka dni strasznie bolalo mnie
podbrzusze, biore urosept , wszystko minelo tylko jeszcze troszke czesciej
niz normalnie chodze do toalety.
Teraz pojawil sie nastepny dylemat od wczoraj czuje uklucia w lewym jajniku.
Dzisiaj daje znac o sobie prawie co 5-10 min.Czy to jest normalne?

Dziekuje za odp

WK

2. Data: 2010-07-29 15:13:43

Temat: Re: 6 tydz ciazy a bol jajnika
Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

amir pisze:
> [...]
> Teraz pojawil sie nastepny dylemat od wczoraj czuje uklucia w lewym
> jajniku. Dzisiaj daje znac o sobie prawie co 5-10 min.Czy to jest

Słuchaj mamuśka, ból to nie jest prawidłowy stan czegokolwiek
i choć pewnie Twoja ciąża spowoduje jeszcze nie jeden,
to na pewno każdy warto skonsultować z lekarzem.
Zwłaszcza w takim stanie. Lepiej 2 razy zapytać, niż raz
zignorować i doprowadzić do jakiegoś problemu czy powikłania.
Z tego co wiem od znajomych, to chodziły one prywatnie do lekarza,
który zgodził się prowadzić ich ciążę i wtedy wizyty nie były
tak kosztowne.
Niech ktoś ze znajomych może poleci Ci takiego lekarza,
do którego będziesz mogła się zwrócić czy nawet zatelefonować
z każdym niepokojącym objawem.
S.

3. Data: 2010-07-29 19:53:01

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-29 17:13, Sender pisze:

> [...]
> Niech ktoś ze znajomych może poleci Ci takiego lekarza,
> do którego będziesz mogła się zwrócić czy nawet zatelefonować

Lepiej opłaca się zadzwonić na pogotowie ratunkowe i poprosić o porade
telefoniczną lekarza. Jak będzie trzeba to lekarz z pogotowia przyjedzie.

--
animka

4. Data: 2010-07-31 09:29:54

Od: "WOJO" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepiej opłaca się zadzwonić na pogotowie ratunkowe i poprosić o porade
telefoniczną lekarza. Jak będzie trzeba to lekarz z pogotowia przyjedzie.

W czasie, kiedy będziesz pierdolić z lekarzem blokując linię, ktoś naprawdę
potrzebujący zejdzie...
Kolejny raz wykazujesz się "yntelygencją".
Na szczęście większość operatorów pracujących w służbach myśli i szybko
zakończy taką rozmowę,
bo numer alarmowy jak sama nazwa wskazuje służy do zupełnie czegoś innego
niż "pogawędki" na tematy różne !

5. Data: 2010-07-31 10:44:36

Od: Sender <l...@n...piotrek> szukaj wiadomości tego autora

WOJO pisze:
> [...]
> zakończy taką rozmowę,
> bo numer alarmowy jak sama nazwa wskazuje służy do zupełnie czegoś
> innego niż "pogawędki" na tematy różne !

To chyba nie do końca tak jest.
Kiedyś moja dziewczyna zaczęła skarżyć sie na mdłości i ból żołądka.
Podałem jej wapno i tabletkę przeciwbólową, ale skarżyła się coraz
bardziej i zaczęła wymiotować.
Pytałem czy zadzwonić po pogotowie, a ona, że nie wiem.
I znowu po jakimś czasie: zadzwonić po pogotowie - że nie wiem.
Robiło się późno, czas spać, a tu nie ma jak, bo moje kochanie
blokuje łazienkę i nie ma zamiaru sie stamtąd wynieść.
Więc zadzwoniłem na pogotowie, a operatorka do mnie,
czy jest zagrożenie życia?
Tłumaczę jej jak dla chłopa, że dziewczyna fatalnie się czuje
i od południa blokuje łazienkę,
a operatorka jak papuga - czy jest zagrożenie życia?
Powiedziałem jej więc, że nie jestem lekarzem, ale wg mnie jest.
I faktycznie, jak przyjechali, to musieli już ją reanimować,
bo straciła oddech.
Oczywiście, gdyby to mój pies był chory, to 200 m od domu mam
przychodnię weterynaryjną czynną 24h, ale niestety chory był
człowiek, więc nie pozostaje chyba nic innego, jak skorzystać
właśnie z pogotowia.
S.

6. Data: 2010-07-31 16:13:06

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-31 11:29, WOJO pisze:
> [...]
> zakończy taką rozmowę,
> bo numer alarmowy jak sama nazwa wskazuje służy do zupełnie czegoś innego

To Pogotowie Ratunkowe ma tylko jedną linię?
Ty się kieruj swoją yntelygencją i nie narzucaj komuś co ma robić.

--
animka

Zespół popunkcyjny po nieudanym znieczuleniu
Kleszcz ?
Sprawność rączek niemowlaka
Płytki oddech-omdlenia
Pot-rdzewienie!