Pot-rdzewienie!

1. Data: 2010-07-27 19:32:25

Temat: Pot-rdzewienie!
Od: "Palik" <p...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam w pracy męzczyznę 50 lat który gdzie tylko się dotknie stali [latem] to
potwornie ta stal rdzewieje... Mimo oleju trudno zapanować nad rdzą!
W czym figiel? Rozumiem ,że minimalne różnice w skłądzie potu dłoni mogą
występować u ludzi, ale to co widzę to jakaś anomalia...
Maszyny latami nie rdzewieją, a tu ktoś dotknie i mimo śladowych ilości
oleju na maszynie ta rdzewieje .Na drugi dzień już jest wyrażny wżer...
On tłumaczy, że to sól...Wydaje mi się to maało prawdopodobne, aby sól
potrafiła tak szybko żreć stal...
Co Wy na to?

2. Data: 2010-07-27 20:00:36

Temat: Re: Pot-rdzewienie!
Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> On tłumaczy, że to sól...Wydaje mi się to maało prawdopodobne, aby sól
> potrafiła tak szybko żreć stal...
> Co Wy na to?

IMO to akurat jest prawdopodobne

plumke

3. Data: 2010-07-28 19:30:55

Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Palik napisał:
> [...]
> oleju na maszynie ta rdzewieje .Na drugi dzień już jest wyrażny wżer...
> On tłumaczy, że to sól...Wydaje mi się to maało prawdopodobne, aby sól

Założyć kolesiowi rękawiczki.

Pozdrawiam,
MAG

4. Data: 2010-07-29 03:51:26

Od: "Palik" <p...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MAG" <m...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Założyć kolesiowi rękawiczki.

Pracuje w rękawiczkach mimo iż przepisy zabraniają [przy wirujących
częściach maszyny]...
Ale czasem musi je ściągnąc i wtedy rdza się pokazuje w pół doby...
Jako ciekawostkę podam, że w zakładzie gdzie wcześniej pracował zrobiono
listę punktów których nie ma prawa dotknąć gołą dłonią ...
Palik

5. Data: 2010-07-29 06:08:48

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupić mu Etiaxil, niech smaruje łapki.
Jacek

6. Data: 2010-07-29 20:58:40

Od: "WHYSKY" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawdzic poziom kwasu moczowego we krwi.

Użytkownik "Palik" <p...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oleju na maszynie ta rdzewieje .Na drugi dzień już jest wyrażny wżer...
> On tłumaczy, że to sól...Wydaje mi się to maało prawdopodobne, aby sól

straciłam pamięć po stosunku
W połowie żartem, w połowie serio...
ciąża a....
Testament zycia w polskim systemie prawnym
[OT] Bywają tu Farmaceuci rozrabiający spirytus?