Testament zycia w polskim systemie prawnym

1. Data: 2010-07-25 20:31:28

Temat: Testament zycia w polskim systemie prawnym
Od: Slawek <s...@s...med.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczow,
pytanie w temacie prawo i medycyna :)
Czy przy obecnym stanie prawnym w naszym kraju mozliwe jest ustanowienie
notarialengo i wiazacego testamentu zycia - zapisanej woli dotyczacej
podejmowanej terapii, gdy zaineresowany nie jest w stanie wyrazic swojej
woli ?
Pozdrawiam
S.

2. Data: 2010-07-26 19:07:46

Temat: Re: Testament zycia w polskim systemie prawnym
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> notarialengo i wiazacego testamentu zycia - zapisanej woli dotyczacej
> podejmowanej terapii, gdy zaineresowany nie jest w stanie wyrazic swojej

Nie jestem prawnikiem, ale to nie jest testament, bo zakałda wyleczenie.
Podobno można też zgłosić spszeciw co do bycia dawcą nażądu,
ale to właściwie nie na temat.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

[OT] Bywają tu Farmaceuci rozrabiający spirytus?
Dziwne uczucie w przełyku podczas przełykania pokarmów
coś a la lizol poszukuję
Duch Mengele.
zbyt wolny puls