Za dużo płytek krwi. Jak rozrzedzić gęstą krew?

1. Data: 2010-07-29 15:54:46

Temat: Za dużo płytek krwi. Jak rozrzedzić gęstą krew?
Od: " Mirka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam.
Proszę o odpowiedz osoby, które znają się na wynikach krwi, mam ponad normę
płytki krwi-376. Co to może oznaczać? Zwykle jak idę do pobrania krwi to
pielęgniarki mówią ,że mam gęstą krew. Czy te podwyższone płytki mają z tym
związek. Czy znacie jakieś sposoby na rozrzedzenie krwi, Dodam , że nie
czuję się najlepiej, ciągle mi słabo, mam zawroty głowy, drzenia rąk i
straszną bezsenność.

2. Data: 2010-07-29 15:58:12

Temat: Re: Za dużo płytek krwi. Jak rozrzedzić gęstą krew?
Od: "malgosia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam.

dieta (poradz sie lekarza TCM najlepiej)
ruch

jk

3. Data: 2010-07-29 18:05:08

Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

malgosia <m...@o...pl> napisał(a):

> dieta (poradz sie lekarza TCM najlepiej)
> ruch
>
> jk

Jaki to jest lekarz TCM?
Ruchu mam dużu, dieta baogata w warzywa i owoce.

4. Data: 2010-07-29 18:35:45

Od: "malgosia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki to jest lekarz TCM?

http://en.wikipedia.org/wiki/Traditional_Chinese_med
icine

niekture warzywa w chorobach krewi są szkodliwe.

jk

5. Data: 2010-07-30 10:09:36

Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

> niekture warzywa w chorobach krewi są szkodliwe.

Które ?
WOJO

6. Data: 2010-07-30 11:21:55

Od: "malgosia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Które ?

tu masz więcej

Cyran Bożena; Jedz i żyj zgodnie z porami roku
Barbara Temelie, Odżywianie według Pięciu Przemian
Barbara Temelie, Beatrice Trebuth; Gotowanie według Pięciu Przemian

jk

7. Data: 2010-08-11 12:26:11

Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Mirka" <k...@g...pl> napisał
> [...]
> związek. Czy znacie jakieś sposoby na rozrzedzenie krwi, Dodam , że nie
> czuję się najlepiej, ciągle mi słabo, mam zawroty głowy, drzenia rąk i

Norma płytek krwi u (dorosłego) człowieka wynosi 200-400 tys./mm3 krwi. W
moim laboratorium nawet do 440.
Pozdr.
A.

8. Data: 2010-08-11 19:47:38

Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ffiona <f...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik " Mirka" <k...@g...pl> napisał
>
> Norma płytek krwi u (dorosłego) człowieka wynosi 200-400 tys./mm3 krwi. W
> [...]
Serdecznie dziękuję za odpowiedz, wreszczie jakiś rozsądny post.

6 tydz ciazy a bol jajnika
Zespół popunkcyjny po nieudanym znieczuleniu
Kleszcz ?
Sprawność rączek niemowlaka
Płytki oddech-omdlenia