porządne badanie mikologiczne (wwa - gdzie?)

1. Data: 2010-07-30 12:21:28

Temat: porządne badanie mikologiczne (wwa - gdzie?)
Od: "jfs" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dlugiego czasu trapi mnie przewlakla paskudna dolegliwosc
(juz kiedys opisywalem): naprawde paskudny dyskomfort w jamie ustnej
i w gardle, poza tym, co najgorsze, doswiadczenie łażenia w 'chmurze'
zaduchu - spowodowanej 'jakością' wydychanego powietrza (ogromnie
utrudnia mi to zycie) Jestem zasadniczo pewien ze to zakazenie
ktorymś grzybkiem (leki antygrzybicze ktore brałem (trioxal) czesciowo
pomagają, pozatym lekką ulge nioslo picie wody z cytryną)
Chcialbym zrobic jakieś jak najbardziej porządne badanie mikologiczne
po wklepaniu tego hasła do netu wyskakuje jakas oferta za 60 do 90 z
w Wawce, nie wiem czy tam sie zgloscić czy gdzieć indziej (pytam
o Warszawe) niech mi ktos poradzi gdzie ew zrobiliby takie w miare
porzadne badanie, nie za drogo i od reki - nie mieszkam w warszawie i tylko
moglbym podskoczyc na to badanie i z powrotem nacht hause
(lekarka mowi ze nie kazdy z tych wymazow ma taka sama jakosc, np
mowi ze powinno być polisacharydowe podłoze (o ile pamietam to dobrze
slowo) itp - chodzi mi o to by bylo porzadne - bo problem mam zabójczy)
dzieki za odp