Ból nogi, od biodra po stopę

1. Data: 2010-07-30 12:27:42

Temat: Ból nogi, od biodra po stopę
Od: jQ <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Od około 2 tygodni męczy mnie ból w prawej nodze, który tydzień temu
zaczął się nasilać. Czuję go jako wyraźny ból w biodrze, w okolicach
pośladków i pachwiny. Często też promieniuje do kolana, powodując ból
w nim i uczucie zmniejszonej ruchliwości, co powoduje utykanie przy
chodzeniu. Zdarzają się jednak momenty, że tego bólu w kolanie nie
odczuwam w ogóle, i jest tylko ból w biodrze. Od 2 dni ból zaczął też
schodzić niżej, do stopy. Ból pojawia się w różnych momentach - przy
dłuższym siedzeniu, przy chodzeniu, ostatnio pojawia się również w
nocy.
Byłem z tym u ortopedy, póki co, badając ruchliwość stawów, nie
stwierdził bólów bezpośrednio ze stawu kolanowego, natomiast staw
biodrowy bolał tylko podczas odchylania na bok prawej nogi. Dodam, że
ok. 2 lata temu przypadkiem wykryto u mnie rotoskoliozę, jednakże jak
dotąd żaden z ortopedów, u których byłem, nie podjął się leczenia.
Czy waszym zdaniem może to być coś ze stawami, czy może być ból od
kręgosłupa? Czytałem też o rwie kulszowej, ale nie do końca moje
objawy pokrywały się z tym, co o tej chorobie wyczytałem.

2. Data: 2010-08-01 11:07:47

Temat: Re: Ból nogi, od biodra po stopę
Od: Grzegorz <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-30 14:27, jQ pisze:
> [...]
> schodzić niżej, do stopy. Ból pojawia się w różnych momentach - przy
> dłuższym siedzeniu, przy chodzeniu, ostatnio pojawia się również w

Mam to samo, ale dotyczy lewej nogi, nie byłem jeszcze u lekarza, ale u
mnie to na bank z kręgosłupa. Gdy zaczyna boleć, ból nasila się, gdy
lekko pochylam się do przodu, natomiast gdy odginam się w tył ból
ustępuje. Zaczęło się to w momencie gdy przenosiłem kartony pełne
książek w pracy. Pokombinuj czy czegoś nie nosiłeś ciężkiego, nie
podnosiłeś itp.

Pozdrawiam,
Grzegorz.

3. Data: 2010-08-02 08:03:22

Od: jQ <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sie, 13:07, Grzegorz <b...@m...pl> wrote:
> W dniu 2010-07-30 14:27, jQ pisze:
> Pokombinuj czy czegoś nie nosiłeś ciężkiego, nie
> podnosiłeś itp.
Nie, nic ciężkiego nie nosiłem. Natomiast ostatniej zimy miałem
problem taki, że po kilku minutach marszu drętwiały mi łydki - robiły
się całe twarde, i pojawiał się ból, jakby idący po kości.
Problem, który opisywałem, zaczyna się nasilać. Występuje zarówno gdy
stoję, gdy siedzę, jak i w nocy gdy śpię. Różne jest tylko miejsce
odczuwania bólu, Raz jest to tylna część uda (pośladki), czasami
pachwina. Innym razem ból jest w kolanie, chodząc utykam na kolano.
Niekiedy ból promieniuje też poniżej kolana. Ortopeda kazał mi zrobić
zdjęcie stawu biodrowego. Dziś odbieram wyniki, ale coś nie bardzo mi
się chce wierzyć, że to problem biodra.

4. Data: 2010-08-02 11:33:06

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-02 10:03, jQ pisze:
> Niekiedy ból promieniuje też poniżej kolana. Ortopeda kazał mi zrobić
> zdjęcie stawu biodrowego. Dziś odbieram wyniki, ale coś nie bardzo mi
> się chce wierzyć, że to problem biodra.

To lekarz Ci powie co Ci dolega.
Przy okazji poczytaj o tym: Gonartroza.

--
animka

5. Data: 2010-08-02 19:27:59

Od: "jQ" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To lekarz Ci powie co Ci dolega.
> Przy okazji poczytaj o tym: Gonartroza.
To nie to. Ból jest również w czasie spoczynku, w tym w nocy w trakcie snu. Boli
wówczas głównie kolano, promieniując w górę. Zdjęcie rtg stawu biodrowego nie
wykazało żadnych zmian.

6. Data: 2010-08-03 06:08:18

Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"jQ" <j...@s...eu> wrote in message news:i37680$p7$1@inews.gazeta.pl...
> To nie to. Ból jest również w czasie spoczynku, w tym w nocy w trakcie
> snu. Boli wówczas głównie kolano, promieniując w górę. Zdjęcie rtg stawu
> biodrowego nie wykazało żadnych zmian.

Potrzebna jest dobra i długotrwała fizykoterapia
kręgosłupa.
Wysłałbym coś szczegółowiej na priv, ale w nagłówku
nie ma poprawnego adresu e-mail :)

7. Data: 2010-08-03 06:56:19

Od: jQ <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Sie, 08:08, "michalek" <m...@g...com> wrote:
> [...]
> Potrzebna jest dobra i długotrwała fizykoterapia
> kręgosłupa.
> Wysłałbym coś szczegółowiej na priv, ale w nagłówku
Wysłałem Ci priva

8. Data: 2010-08-03 07:08:57

Od: jQ <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Sie, 08:08, "michalek" <m...@g...com> wrote:
> "jQ" <j...@s...eu> wrote in messagenews:i37680$p7$1@inews.gazeta.pl...
> Potrzebna jest dobra i długotrwała fizykoterapia
> kręgosłupa.
Czy ortopeda tu coś pomoże, czy powinienem odwiedzić neurologa?

9. Data: 2010-08-03 08:00:03

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jQ napisał:
> Czy ortopeda tu coś pomoże, czy powinienem odwiedzić neurologa?

pomoze ortopeda -> rehabilitacja, ale neurologa i tak powinienes odwiedzic

--
bla

10. Data: 2010-08-03 08:40:10

Od: jQ <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Sie, 10:00, gazebo <g...@c...net> wrote:
> Użytkownik jQ napisał:
> pomoze ortopeda -> rehabilitacja, ale neurologa i tak powinienes odwiedzic
Przede wszystkim chciałbym poznać przyczynę. Jeśli to ucisk kręgosłupa
na jakiś nerw, to czy sama rehabilitacja pomoże?

porządne badanie mikologiczne (wwa - gdzie?)
Za dużo płytek krwi. Jak rozrzedzić gęstą krew?
6 tydz ciazy a bol jajnika
Zespół popunkcyjny po nieudanym znieczuleniu
Kleszcz ?