Powiększone węzły przez ósemkę?

1. Data: 2010-07-31 12:50:44

Temat: Powiększone węzły przez ósemkę?
Od: Polski pacjent <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam spuchnięte węzły podżuchwowe. Są bolesne, utrudniają
gryzienie. Wraz z nimi boli mnie okolica szczęki i ucha. Do tego mam
podwyższoną temperaturę. Dentysta postawił diagnozę - zatrzymana
ósemka i to fatalny przypadek (głęboko zatrzymana, krzywe korzenie,
wrośnięta w kanał nerwowy). Dostałem antybiotyk ale nie pomógł.
Zauważyłem ponadto, że mój stan pogarsza się (węzły puchną) po
jedzeniu i piciu.

Pytanie: diagnoza jest słuszna? A może na wszelki wypadek sprawdzić
inne możliwe przyczyny stanu zapalnego? Nie chciałbym przejść
ryzykownego, ciężkiego zabiegu i by później okazało się, że stan
zapalny wraca...

2. Data: 2010-07-31 13:05:25

Temat: Re: Powiększone węzły przez ósemkę?
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Polski pacjent napisał:
> [...]
> inne możliwe przyczyny stanu zapalnego? Nie chciałbym przejść
> ryzykownego, ciężkiego zabiegu i by później okazało się, że stan

im pozniej tym gorzej, ofc ekstrakcja osemki

--
bla

3. Data: 2010-08-01 20:08:19

Od: "Jacek Buda " <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polski pacjent <l...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> =F3semka i to fatalny przypadek (g=B3=EAboko zatrzymana, krzywe korzenie,
> wro=B6ni=EAta w kana=B3 nerwowy). Dosta=B3em antybiotyk ale nie pom=F3g=B3.
> Zauwa=BFy=B3em ponadto, =BFe m=F3j stan pogarsza si=EA (w=EAz=B3y puchn=B1)=
> po
> jedzeniu i piciu.
>
> Pytanie: diagnoza jest s=B3uszna? A mo=BFe na wszelki wypadek sprawdzi=E6
> inne mo=BFliwe przyczyny stanu zapalnego? Nie chcia=B3bym przej=B6=E6
> ryzykownego, ci=EA=BFkiego zabiegu i by p=F3=BCniej okaza=B3o si=EA, =BFe s=

Potwierdzam im później tym gorzej mogą być komplikacje
A ten zabieg oczywiście zrób na klinice lub szpitalu

4. Data: 2010-08-01 20:56:25

Od: Polski pacjent <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sie, 22:08, "Jacek Buda " <s...@W...gazeta.pl> wrote:

> Potwierdzam  im później tym gorzej mogą być komplikacje
> A ten zabieg oczywiście zrób na klinice lub szpitalu

Komplikacje, w pewnym sensie już są. To trudny przypadek zatrzymania
ósemki. Tylko komu powierzyć swój los? Jeśli znacie dobre placówki,
sprawdzonych lekarzy w Warszawie będę wdzięczny za informację.
Pierwszy lepszy chirurg chyba nie jest dobrym rozwiązaniem.

Pozdrawiam,
PP

5. Data: 2010-08-01 21:49:57

Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ryzykownego, ci=EA=BFkiego zabiegu i by p=F3=BCniej okaza=B3o si=EA, =BFe s=

najlepiej zrób to na klinice

6. Data: 2010-08-01 21:56:13

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-01 22:56, Polski pacjent pisze:

> [...]
> sprawdzonych lekarzy w Warszawie będę wdzięczny za informację.
> Pierwszy lepszy chirurg chyba nie jest dobrym rozwiązaniem.

Szpital na Szaserów. Świetni chirurdzy.
Potrzebne skierowanie (wszystko jedno od jakiego lekarza).

--
animka

7. Data: 2010-08-02 10:56:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Aug 2010 21:49:57 +0000 (UTC), Jacek Buda napisał(a):

> najlepiej zrób to na klinice

Na jej dachu, czy na kominie? - gdzie będzie lepiej? A może po prostu na
szpitalu?
:-/

8. Data: 2010-08-03 08:04:13

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka napisał:

> Na jej dachu, czy na kominie? - gdzie będzie lepiej? A może po prostu na
> szpitalu?
> :-/

na polu :)

--
bla

9. Data: 2010-09-01 19:44:09

Od: Polski pacjent <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Lip, 14:50, Polski pacjent <l...@t...pl> wrote:

Witam ponownie. Jutro mam wycinaną ósemkę. Boję się potwornie, samego
zabiegu jak i tego, co będzie po nim.
Jeśli ktoś miał taki zabieg z cięciem kości, chętnie przeczytam o jego
przeżyciach. Gdyby ktoś chciał usłyszeć o moich doświadczeniach -
opiszę jak to się odbyło.

Pozdrawiam,
PP

10. Data: 2010-09-01 20:39:03

Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polski pacjent <l...@t...pl> napisał(a):

> On 31 Lip, 14:50, Polski pacjent <l...@t...pl> wrote:
>
> Witam ponownie. Jutro mam wycinan=B1 =F3semk=EA. Boj=EA si=EA potwornie, sa=
> mego
> zabiegu jak i tego, co b=EAdzie po nim.
> Je=B6li kto=B6 mia=B3 taki zabieg z ci=EAciem ko=B6ci, ch=EAtnie przeczytam=
> o jego
> prze=BFyciach. Gdyby kto=B6 chcia=B3 us=B3ysze=E6 o moich do=B6wiadczeniach=
> -
> opisz=EA jak to si=EA odby=B3o.
>
> Pozdrawiam,
> PP

ja miałem
gdzie to bedzie robione w przychodni w szpitalu w klinice ?
Sam zabieg jesli jest dobre znieczulenie nie boli
Po 4 godzinach jest najgorzej
straszny ból
najlepiej wypić mocne tabletki przeciw bólowe i spać
może puchnąć boleć itd
ja po usunięciu dolnej 8 dochodziłem 3 miesiąnce do normy
antybiotyk jest bardzo wskazany
mam nadzieję ze będziesz miał zszywane
pisz na forum
powodzenia

Ból nogi, od biodra po stopę
porządne badanie mikologiczne (wwa - gdzie?)
Za dużo płytek krwi. Jak rozrzedzić gęstą krew?
6 tydz ciazy a bol jajnika
Zespół popunkcyjny po nieudanym znieczuleniu