Ból nogi, od biodra po stopę

następny post »
From: jQ <j...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Ból nogi, od biodra po stopę
Date: Fri, 30 Jul 2010 05:27:42 -0700 (PDT)

Od około 2 tygodni męczy mnie ból w prawej nodze, który tydzień temu
zaczął się nasilać. Czuję go jako wyraźny ból w biodrze, w okolicach
pośladków i pachwiny. Często też promieniuje do kolana, powodując ból
w nim i uczucie zmniejszonej ruchliwości, co powoduje utykanie przy
chodzeniu. Zdarzają się jednak momenty, że tego bólu w kolanie nie
odczuwam w ogóle, i jest tylko ból w biodrze. Od 2 dni ból zaczął też
schodzić niżej, do stopy. Ból pojawia się w różnych momentach - przy
dłuższym siedzeniu, przy chodzeniu, ostatnio pojawia się również w
nocy.
Byłem z tym u ortopedy, póki co, badając ruchliwość stawów, nie
stwierdził bólów bezpośrednio ze stawu kolanowego, natomiast staw
biodrowy bolał tylko podczas odchylania na bok prawej nogi. Dodam, że
ok. 2 lata temu przypadkiem wykryto u mnie rotoskoliozę, jednakże jak
dotąd żaden z ortopedów, u których byłem, nie podjął się leczenia.
Czy waszym zdaniem może to być coś ze stawami, czy może być ból od
kręgosłupa? Czytałem też o rwie kulszowej, ale nie do końca moje
objawy pokrywały się z tym, co o tej chorobie wyczytałem.