6x6

11. Data: 2009-04-16 19:06:41

Temat: Re: 6x6
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> 29 września! Nie dość, że z rocznika mojej mamy, to jeszcze też spod
> Wagi :P

Data mojego ojca i mojego męża, roczniki inne. :)

Ewa

12. Data: 2009-04-16 19:08:28

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Wszystkiego najlepszego od przedwczorajszej 13x3-ki! :D

W takim razie wzajemnie!
No i dodatkowo jeszcze przynajmniej z 5 takich trzynastek! :)

Ewa

13. Data: 2009-04-16 19:09:52

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Ciekawe, czy Paulinka i bazzzant też są z kwietnia.

Skąd takie przypuszczenie?

Ewa

14. Data: 2009-04-16 19:10:04

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja>

> A TY??? <palec wyciągnięty oskarżycielsko>

Też.

Saulo

15. Data: 2009-04-16 19:10:11

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> Też.

Już po czy jeszcze przed?

--
Pozdrawiam - Aicha

16. Data: 2009-04-16 19:11:40

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Wszystkiego najlepszego od przedwczorajszej 13x3-ki! :D

o to i jeszcze dla ciebie ciepłe słówko :)
co najmniej 2x69!

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

17. Data: 2009-04-16 19:12:20

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja>

> Już po czy jeszcze przed?

Medeo... przypomnij mi :)

Saulo

18. Data: 2009-04-16 19:13:22

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm>

> Skąd takie przypuszczenie?

Bo Wrocław silnie kwietniowy się okazuje.

Saulo

19. Data: 2009-04-16 19:15:22

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <s...@l...po>

> Aicha <b...@t...ja>

> Medeo... przypomnij mi :)

W każdym razie to będzie trzynasta liczba pierwsza, cokolwiek złego to
oznacza :D

Saulo

20. Data: 2009-04-16 19:19:51

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> [...]

:D Ja mogę pić dopiero od jutra i tak :)

> W każdym razie to będzie trzynasta liczba pierwsza, cokolwiek
> złego to oznacza :D

To jednak nie trafiłam z tym rocznikiem ;P

--
Pozdrawiam - Aicha

Znowu, bezpłodny jadrysie...
Znowu too long... ale i tak nie zmienię czytnika, jadrys
Świat niezliczonych iluzji
medea, to też cię wkurzy? :)
Re: DOBRE !!!