6x6

70. Data: 2009-04-17 10:19:59

Temat: Re: 6x6
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

ostryga <z...@v...pl>
news:gs9krk$2bu$1@news.onet.pl

[...]
> No nie wiem jak wyglądasz. :)

Stąd cudzysłów :)

[...]
> Nie znam się za bardzo na znakach zodiaku. Nie wierzę w to.

Noo, ja też średnio, chociaż pewnie można coś tam racjonalnego
wyłuskiwać w tych porach roku.

> Ach, to znaki dzielą się na starsze i późniejsze... no no.

yes, yes

[...]
> Ach, ten syndrom to zupełnie inna kwestia...
> Nie wiem w sumie co gorsze - syndrom nerwów na
> niesłownych/nieterminowych kontrahentów,
> czy syndrom niedocenienia. :)
>
> Jedno i drugie irytujące i chyba trochę ze sobą powiązane...

Ano, pani Ostrihova.

Saulo

72. Data: 2009-04-17 10:23:51

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

michał <6...@g...pl>

[...]
> A Baran to byk wciśnięty w lepszy sweter.

Z rogami schowanymi w wełnie.

Saulo

73. Data: 2009-04-17 10:27:35

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:
> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
>
> Wyłamałeś się z naszego grona Baranków...

a teraz powsadzam was w skrzynki i wyekspediuję na planetę jakiegoś
pijaka :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/

74. Data: 2009-04-17 10:28:01

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> A Baran to byk wciśnięty w lepszy sweter.

Fajnie powiedziane. :)

pozdr.
o.

75. Data: 2009-04-17 10:38:32

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> nie no, to jest chore, tyle wczesnoletnich dzieci w jednym miejscu

Właśnie chciałam napisać, że dużo tutaj dzieci wakacyjnych miłości. ;)

Ewa

76. Data: 2009-04-17 10:40:09

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Saulo <s...@l...po> tak oto plecie:

> ostryga <z...@v...pl>
>
> [...]
>
> happy baranday :)
>
> nie no, to jest chore, tyle wczesnoletnich dzieci w jednym miejscu

A tam zaraz dzieci... głównie barany...

Qra

77. Data: 2009-04-17 10:41:38

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> Ano, pani Ostrihova.

Ale są sytuacje, które poprawiają humor.

Sytuacja z wczoraj.

Mój mąż - Nie zgadaniesz, co się stało, kiedy wracałem z pracy do
domu!!!
Ja - No nie wiem... Znalazłeś stówę na ulicy.
Mąż: - Tak! Dokładnie. Skąd wiedziałaś?? Zaraz... może to ty ją zgubiłaś?
Ja: - Haha. Nie, ale mozesz mi ją dać...

Zatem dziś idę do teatru. Za tę znalezioną stówę.
Dla poprawy humoru. Teatr działa zawsze.

pozdr.
ostryga.

78. Data: 2009-04-17 10:42:07

Temat: Dzięki wszystkim!
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

I zarazem wszystkim tegorocznym kwietniowcom byłym i przyszłym
też życzę wszystkiego najmilszego na tym łez padole! :)

Trzeba mieć naprawdę wielkiego farta, żeby urodzić się w czasie, kiedy
masowo kwitną magnolie. ;)

Ewa

79. Data: 2009-04-17 10:42:19

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm>

> Właśnie chciałam napisać, że dużo tutaj dzieci wakacyjnych miłości. ;)

Ja tam zostałem poczęt w podróży poślubnej :) jak Pambóg przykazał.

Saulo

80. Data: 2009-04-17 10:43:28

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a teraz powsadzam was w skrzynki i wyekspediuję na planetę jakiegoś pijaka
> :)

A po co od razu na inną planetę?
U nas pijaków ci nie dość??

:)

pozdr.
ostryga.

Znowu, bezpłodny jadrysie...
Znowu too long... ale i tak nie zmienię czytnika, jadrys
Świat niezliczonych iluzji
medea, to też cię wkurzy? :)
Re: DOBRE !!!