Re: 76 zalet

Data: 2003-05-17 04:19:53
Temat: Re: 76 zalet
Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl>

.. z Gormenghast <p...@p...onet.pl> napisał(a):
> "ksRobak" w news:ba2erb$jhm$1@inews.gazeta.pl...

> Sprawa widzimisia księżulka.
> Jesli to drugie - to będzie to, co w wątku o agresji;
> ktoś tam zdaje się zatęsknił do sci na widok poroży męskich.
> I speszył rozmówców dziwnym trafem.

> Jako i autor tegoż - nie mieści się coś w księżej teorii ?;)
> Czyżby zbyt ciasna (na poroże)?

> No.. chyba że tak.
> Rozumiem tę potrzebę - niech gaworzy.

> tiaa...
> Szczególnie widziana z przedszkola ;).

da... "w księżej teorii ?;)"

postać ksRobak'a czasem zachowuje się jak ksiądz, ale przeważnie
jak błazen (bo to jest jej główna 'rola') :)

... "z przedszkola ;)"

bardzo cenna uwaga, bowiem z "przedszkola" wynosimy największy bagaż
doświadczeń życiowych. Grupka mądrych dzieci bawi się radośnie w
piaskownicy... kilka innych nieszczęśliwych dzieci nie bawi się...
dlaczego? bo ktoś tam kiedyś nakrzyczał że nie wolno się brudzić...
nieszczęśliwe dziecko to pamięta...
co z niego wyrośnie?
odpowiedz sobie sam :-|

... "zatęsknił do sci "

ludzie mają różniaste tęsknoty ;)
jedni tęsknią za sci (bo ktoś powiedział, że mało czasu) ;)
inni tęsknią za porożem... cóż wiosna...
i jak tu nie wierzyć w "lustereczko powiedz przecie" kiedy mówi,
że ludzie to ubrane szympansy? :)))

PS. to co piszę to tylko 'gaworzenie', bełkot, zupełnie bez związku
z tematem... no chyba, że autor pytania w przedszkolu bawił się w piasku...

wtedy do swoich zalet może dodać: umiem się bawić
wówczas może się okazać, że jest to jego najcenniejsza zaleta :-)))
bowiem nie oddaje zewnętrza ale WNĘTRZE !!!

"błazen królewski"
:-)
ksRobak