8 marca :-)(-:

21. Data: 2007-03-16 17:20:12

Temat: Re: 8 marca :-)(-:
Od: ichbine <i...@o...KROPKA.pl> szukaj wiadomości tego autora

AW napisał(a):
> "ichbine" <i...@o...KROPKA.pl> wrote in message

> szpilkach?

> noszę,

> Europie?

> Brawo dziewczynki, to dopiero filozofia!
>
> :-)))

Jesteśmy w miłym wątku życzeniowym. :)
To taki azyl, dla ludzi.

ichbine

22. Data: 2007-03-20 07:30:19

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnorus" <a...@e...w.podpisie>

> Wszystkiego najlepszego ;)
>
> --
> Agnorus
> kontakt: agnorus(at)o2(kropka)pl

Bardzo dziękuję. :-DDD
komentarz:
Dobrych życzeń nigdy za wiele i każda okazja wydaje się odpowiednia.
Tak. :)
Wzajemnie Panie Agnorus: "niech CI się darzy po myśli" a więc
pomyślności. :-)
PS. proszę zauważyć, że w życzeniach użyłem formy bezpośredniej "CI"
a nie Pan, Pani
a więc (?)
a więc życzenia osobiste są formą kontaktu bezpośredniego pierwszego
stopnia - podobnie jak pyskówki. Różnią się tylko intencją. ;-)
Edward Robak*
Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
~>°<~
Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

ciekawy temat flyera z tym "dobrem"
Organizacja organizacji
Teoria Umysłu
Simon Mol - C.D.