92 Niemców.

41. Data: 2011-11-14 22:33:09

Temat: Re: 92 Niemców.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Nov 2011 14:23:21 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Do oporu zatem.
> Ale, z samej siebie, choc nie wiem, czy potrafisz :)

Nie mogę - ponieważ jestem bardzo biedną kobietą z powodu spranego przez KK
mózgu, niezdolnego do rozumienia jakże twórczej i głębokiej abstrakcji
kryjącej się w tekście o pierzastych chomikach.

42. Data: 2011-11-14 22:38:10

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lis, 23:33, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Nie mogę

Zaluj :)
Doskonale dla zachowania dystansu do _calego_ swiata.

> ponieważ jestem bardzo biedną kobietą z powodu spranego przez KK
> mózgu, niezdolnego do rozumienia jakże twórczej i głębokiej abstrakcji
> kryjącej się w tekście o pierzastych chomikach.

Strusiach w chomiczym futrze, jak jusz :)

43. Data: 2011-11-14 23:40:55

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Nov 2011 14:38:10 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Zaluj :)
> Doskonale dla zachowania dystansu do _calego_ swiata.

> Strusiach w chomiczym futrze, jak jusz :)

Wszystko jedno. Zapewne albo jedne, albo drugie dzisiejszej nocy mi sie
przysnia :) No chyba ze swinki morskie (bo tez tu o nich glosno) w
niemieckich mundurach, ale za to w przestronnych klatkach :)
Jak beda gadac niskim glosem, to na pewno zapamietam, i podziele sie
wrazeniami :)

Pozdrawiam,
M.ilosniczka niskich glosow :)

44. Data: 2011-11-15 00:31:51

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie mam ochoty uśmiechać się do każdego przypadkowego zlepka słów, jaki
> ktoś z siebie akurat wydobywa.
> A TO ani nie jest abstrakcja, ani poezja, ani sugestia, ani wizja.
> Po prostu słowny odpowiednik tego, co mimowolnie ludziom (graficznie)
> wychodzi spod długopisu na serwetce na nudnych konferencjach... Żadnej
> myśli.

> Cóż za głęboka diagnoza. Zaiste, w produkowaniu para-sensownych zlepków
> słownych czy graficznych poczucie abstrakcji absolutnie nie przeszkadza,
> ba, związku żadnego nie ma z powyższym. Diagnoza Twoja mnie wręcz

Chrystus tez sie tak rzucal jak go "krytykowali"?

45. Data: 2011-11-15 06:33:58

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika pisze:

> Chrystus tez sie tak rzucal jak go "krytykowali"?

" ... odrzekł im: prędzej struś zmieści się w chomiczym futrze, niźli
krytyka zegnie czasoprzestrzeń ojca mego. Tedy powiadam wam, jeśli ktoś
was skrytykuje przesuńcie mu jedno oko za drugie oko i ząb za ząb."

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

46. Data: 2011-11-15 10:24:20

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisała

> "To, że 'antyfaszyści z Niemiec' (WTF*) przyjeżdżają na polski
> Dzień Niepodległości i bija grupę rekonstrukcyjną przebraną
> za wojska Księstwa Warszawskiego, to nie jest nawet
> paranauka. Dziwność tego zdarzenia powinna zagiąć czasoprzestrzeń
> i wyemitować 888 strusi ubranych w futro z chomików."

Po prostu cudowne :)

N.

47. Data: 2011-11-15 10:28:13

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mylisz abstrakcję z bezmyślnością=losowością w doborze słów.
> W cytowanej wypowiedzi o strusiach i chomikach oraz zagięciu
> czasoprzstrzeni nie ma żadnej głębi abstrakcyjnej, jest to bełkot.

A pojęcie pure nonsens znasz? :)

N.

48. Data: 2011-11-15 10:38:44

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> A pojęcie pure nonsens znasz? :)
>
> N.

No dobrze, ale kto jest strusiem, kto chomikiem (homikiem?) i dlaczego 888?!
;)

Sz.

49. Data: 2011-11-15 10:57:16

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szaulo" <z...@...ll> napisał w wiadomości
> X-No-Archive:yes
>
> Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> No dobrze, ale kto jest strusiem, kto chomikiem (homikiem?) i dlaczego
> 888?!

Drogi Watsonie, to banalne.
Wyciągnij pierwiastek ze strusia, podnieś go następnie do chomika i sprawdź,
co Ci wyszło.

N.

50. Data: 2011-11-15 11:01:55

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

> Użytkownik "Szaulo" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> Drogi Watsonie, to banalne.
> Wyciągnij pierwiastek ze strusia, podnieś go następnie do chomika i
> sprawdź, co Ci wyszło.

Zostawię to matematyczce :)

Sz.

Odmładzanie?
faworyzowanie dzici
Learn greek and Arabic with fun and know more about Egypt and Greece
Czy ludzie z zespołem Downa mogą być samodzielni?
Bardzo fajne testy psychologiczne.