A MOGLEM

11. Data: 2008-02-21 17:48:09

Temat: Re: A MOGLEM
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message
news:fpkcvm$c9o$1@news.albasani.net...

He..he, co najmniej matura w LO, cieniasie.

12. Data: 2008-02-21 18:14:52

Temat: Re: A MOGLEM - Ikselka, cieszysz sie ze masz takiego przyjaciela?
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21 Feb 2008 17:22:20 GMT, Gebyy Vat napisał(a):

> rzeczywiście przyjaźń
> nadają na Przyjaciół.
>
> Czyli według ciebie wysyłanie postów o stanie swojego
> umysłu na grupe pl.rec.kuchnia to dobry pomysł.

A Ty co robisz? - piszesz tu o swojej nienawiści. To ma być lepsze, niż
pisanie o miłości? Hę?

> Proponuje zeby każdy zaczął tu pisac wierszyki w stylu
> pansravisty, bo jest na to przyzwolenie ikselki.

Nie, każdemu nie pozwalam :-)

> Pansravista, dobry człowiek,
> tylko dzieci się go wstydzą.
> Żydów nie lubi,
> bo to polok prawdziwy.
>

> dopisać dalej.....

A co Ty tam wiesz.
Tyle co zjesz ;-)

13. Data: 2008-02-21 18:15:23

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Feb 2008 18:48:09 +0100, Panslavista napisał(a):

> "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message
>
> He..he, co najmniej matura w LO, cieniasie.

Po co z tym rozmawiasz?

14. Data: 2008-02-21 18:21:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Po co z tym rozmawiasz?

Jestem dobrze wychowany, odpowiadam nawet ocziewidnym ch...om.

15. Data: 2008-02-21 18:45:48

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Gebyy Vat" <g...@g...pl> wrote in message

>Ale twoje posty swiadczą o tym żeś pan jest prostak, panie Pansravista.
>Pomijając to wsystko, może poświęciłby pan troche czasu na konfiguracje
>czytnika? Ale to zapewne czarna magia dla pana, panie pansravisto, który
>ukończył LO.

Jezeli cokolwiek ukonczyl to dzieki UBecji w ktorej siedziala cala rodzina
tego skurwionego pedala.
A tam nauka trwala w sumie 3 tygodne i dostawalo sie dyplom maturalny. Wiec
jego wyksztalcenie jest tyle warte ile warte sa jego slowa: okolo 8 razy
zegnal sie juz z pisaniem na grupach "na zawsze" i jak to u bab bywa -
spierdolil sprawe, okazujac sie menda, ktorej slowo chuja znaczy, cipa bez
honoru. To samo mozna powiedziec o innej megapizdzie - XXXXLce, 160cm
kurduplu z nadwaga, ktory zamiast mozgu ma zakalec (zeby nie odbiec od
tematyki grupy).
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

16. Data: 2008-02-21 18:47:54

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

>dopisać dalej.....

Nie trzeba. Te dwa scierwa same sobie wystawiaja swiadectwo.
A ludzie? Ci na poziomie ich plonkuja, co i Tobie radze - na tej grupie te
mendy nie maja zadnego powazania a pansravista pisze sam dla siebie hehe,
paranoik jebany.

17. Data: 2008-02-21 20:44:56

Od: "Pushica" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> A Ty co robisz? - piszesz tu o swojej nienawiści. To ma być lepsze,
niż
> pisanie o miłości? Hę?

> Nie, każdemu nie pozwalam :-)

Jak to nie lubi? Czy prawdziwy Polak i katolik wiązałby się z kobietą o
imieniu Sara? Czy Sara może być katoliczką? Czy rodzina katolicka
nadaje dziecku imię: Sara? Panslawista sam jest po prostu Żydem.

18. Data: 2008-02-21 21:12:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pushica" <p...@g...com> wrote in message

> [...]
> imieniu Sara? Czy Sara może być katoliczką? Czy rodzina katolicka
> nadaje dziecku imię: Sara? Panslawista sam jest po prostu Żydem.

Nie jestem.

19. Data: 2008-02-21 22:35:58

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

iwanos pisze:

> pansravista to chuj
tak, ale taki mały jak jego huj

20. Data: 2008-02-21 22:36:11

Od: Devilsön <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Diabełson pisze:

> tak, ale taki mały jak jego huj

Maszynka do makaronu Fackelman
ENEWSY.INFO
Farsz do gołąbków
Części do Kompletu odpływowego (629205) do zlewozmywaka TEKA
Czy używaliscie maszynki do makaronu Fackelman?