A MOGLEM

21. Data: 2008-02-22 08:44:07

Temat: Re: A MOGLEM
Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Gebyy Vat (g...@g...pl) w wiadomości
news:fpk128$noo$2@inews.gazeta.pl nabazgrał(a):

> Kretyn z ciebie. Ciekawe co na to twoje dzieci. Pewnie się wstydzą
> starego?

Nie wyciągaj gówna z kosza ... Dodaj do zablokowanych i po sprawie więcej
sięnie pojawi.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

22. Data: 2008-02-22 09:11:41

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chris" <a...@a...pl> wrote in message

> Nie wyciągaj gówna z kosza ... Dodaj do zablokowanych i po sprawie więcej
> sięnie pojawi.

Nie bądź psino taka horska...

23. Data: 2008-02-22 11:57:16

Temat: Re: A MOGLEM - Ikselka, cieszysz sie ze masz takiego przyjaciela?
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lut, 18:23, Ikselka <i...@w...pl> wrote:

> ...który umie kochać? - cieszę się, bo to chyba rzeczywiście przyjaźń
> (przynajmniej ja tak sądzę), zresztą tylko tacy się nadają na Przyjaciół.
> Ty nie, bo jestes zły.

Sravi szczegolnie Zydow kocha - humanista? I swoja stara zone, tysz
kocha wielce. I to z tej milosci malzenskiej, dyma jakas du*e w
krzakach.

J-23 Flegiel von Trop

24. Data: 2008-02-22 12:00:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
.googlegroups.com...

> [...]

Sravi szczegolnie Zydow kocha - humanista? I swoja stara zone, tysz
kocha wielce. I to z tej milosci malzenskiej, dyma jakas du*e w

Prawdziwy mężczyzna jest stadnikiem.

25. Data: 2008-02-22 12:04:35

Od: Gebyy Vat <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> A Ty co robisz? - piszesz tu o swojej nienawiści. To ma być lepsze, niż
> pisanie o miłości? Hę?

A znasz opinię pansravisty na temat żydów? Nie jest to
bynajmniej miłość. Byś się nie przyznawała że go znasz,
no chyba że masz podobne zapatrywania na temat żydów,
jak pansravista. Poczytaj jego posty nn psp. I nadal
uważaj go za przyjaciela. Tylko nie daj bóg, jak w
twojej rodzinei znajdzie zyda. Wtedy masz przesrane. U
pansravisty.

26. Data: 2008-02-22 12:07:08

Od: Gebyy Vat <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Nie jestem.

I musiałeś kretynie cytyowac cały post, żeby dopisać
dwa wyrazy idioto? Klawisz delete ci się zacioł ciołku?

27. Data: 2008-02-22 12:10:46

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 13:00, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
>
> Sravi szczegolnie Zydow kocha - humanista? I swoja stara zone, tysz
> kocha wielce. I to z tej milosci malzenskiej, dyma jakas du*e w

Sfilcowany wilk jestes koles, nie chlop.

28. Data: 2008-02-22 12:14:07

Od: Gebyy Vat <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):
> "lubię kobiety i dzieci"
> Ja tez, chociaz sie dlugo gotuja!

Następny debil, który cytuje cały post i dopisuje linijkę.

29. Data: 2008-02-22 12:14:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
f.googlegroups.com...
> [...]
>
> J-23 Flegiel von Trop
>
> Prawdziwy mężczyzna jest stadnikiem.

Sfilcowany wilk jestes koles, nie chlop.

Dziewczyny które mam na myśli
Powychodziły za mąż już
Jedynie my, recydywiści
Trzymamy wciąż samotny kurs...

30. Data: 2008-02-22 12:18:17

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 13:14, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
f.googlegroups.com...

> Przyjaciół.

> Sfilcowany wilk jestes koles, nie chlop.

I tak trzymac!

Maszynka do makaronu Fackelman
ENEWSY.INFO
Farsz do gołąbków
Części do Kompletu odpływowego (629205) do zlewozmywaka TEKA
Czy używaliscie maszynki do makaronu Fackelman?