A PISALEM O NOWYM STALINIE

1. Data: 2009-01-24 10:20:57

Temat: A PISALEM O NOWYM STALINIE
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Sty, 23:27, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:

> Użytkownik "Panslavista" <p...@g...com> napisał w wiadomości

> Lepiej mi powiedz kiedy moje dziecko do mnie trafi.

> Kup mu snajperke, to trafi z pewnoscia juz niedlugo.
> Moze nawet skutecznie i wtedy te parszywa kozacka morde.
> Pseudo-polaku.
> --
> Bluzgacz

He..he, a nie wierzyli, że urodził się następca Stalina - tamten od
hr. Przewalskiego, ten od hr. Mikulskiego...

2. Data: 2009-01-24 22:07:56

Temat: Re: A PISALEM O NOWYM STALINIE
Od: fredekxp <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2009-01-24 22:09:03

Od: fredekxp <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2009-01-24 22:25:07

Od: fredekxp <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sty, 23:09, fredekxp <d...@g...com> wrote:
> [...]

o czym ty piszesz pierwszy raz jestem na tej stronie ,oświeć mie żebym
mógł zrozumieć o co chodzi

5. Data: 2009-01-24 22:29:21

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

fredekxp pisze:

> o czym ty piszesz pierwszy raz jestem na tej stronie ,oświeć mie żebym
> mógł zrozumieć o co chodzi

na jakiej stronie jesteś pierwszy raz?

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

6. Data: 2009-01-27 09:03:27

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sty, 23:29, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> na jakiej stronie jesteś pierwszy raz?

Na polskiej, do tej pory był na parchatej, opss pardesatej...

czat
może jakiś grupowy skype?
muszę spróbować z poduszką
POGRAZONA POLSKA...