marcinkiewicz sie zakochał!

1. Data: 2009-01-24 12:36:08

Temat: marcinkiewicz sie zakochał!
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article302940/Zako
chany_Marcinkiewicz_porzuca_zone.html

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

2. Data: 2009-01-24 12:53:11

Temat: Re: marcinkiewicz sie zakochał!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Jan 2009 13:36:08 +0100, tren R napisał(a):

> http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article302940/Zako
chany_Marcinkiewicz_porzuca_zone.html

Yes, yes, yes :-(

3. Data: 2009-01-24 15:57:42

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> "Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij miękko".
> Roosevelt

Rano pokazywali ich zdjecie na TVN24.
W sumie to go popieram, bo wybral mlodsza i o wiele ladniejsza lache niz ta
ktora mial dotychczas.
Tamta wygladalala na jakas zuzyta.
--
Bluzgacz

4. Data: 2009-01-24 21:10:41

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

chany_Marcinkiewicz_porzuca_zone.html

> Yes, yes, yes :-(

"Wiele osób zastanawia się, jaki jest Kazimierz Marcinkiewicz prywatnie.
Dla tego wielkiego polityka rodzina zawsze była wartością nadrzędną, o
czym świadczą jego słowa: " Z perspektywy czasu i doświadczeń jeszcze
bardziej przekonuje się, że rodzina jest najważniejsza." Choć życiorys
Marcinkiewicza jest bardzo bogaty, zawsze znajdował czas dla swojej
rodziny. Kazimierz Marcinkiewicz jest bardzo dumny ze swojej rodziny i
czwórki dzieci: Macieja (ur. 1982), Urszulę (ur. 1983), Stanisława (ur.
1986), Piotra (ur. 1995). Dla Marcinkiewicza najważniejsza jest
atmosfera i klimat domu rodzinnego."

http://www.marcinkiewicz.waw.pl/kazimierz-marcinkiew
icz-prywatnie/

5. Data: 2009-01-24 21:11:44

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@n...sieciowy>

[...]
> Dla Marcinkiewicza najważniejsza jest atmosfera i klimat domu
> rodzinnego."

I zamierza go odtworzyć w nowej rodzinie.

Saulo

6. Data: 2009-01-24 22:11:46

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> tren R<t...@n...sieciowy>
>
> [...]
>
> I zamierza go odtworzyć w nowej rodzinie.

im więcej rodzin, tym więcej klimatu

7. Data: 2009-01-25 16:12:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Jan 2009 22:10:41 +0100, tren R napisał(a):

> [...]
> czwórki dzieci: Macieja (ur. 1982), Urszulę (ur. 1983), Stanisława (ur.
> 1986), Piotra (ur. 1995). Dla Marcinkiewicza najważniejsza jest

Na samym początku rozczytałam typ człowieka: jeśli dojrzały facet, na
stanowisku, polityk, premier - ba, przed kamerami, w sytuacji oficjalnej,
nie umie zachować się zgodnie z zasadami, czyli zachować powsciągliwości w
ruchach i reakcjach somatycznych, nie umie inaczej się wypowiedzieć, niż
tylko półsłówkami czy okrzykiem rodem ze stadionu, to dla mnie jest
pospolitym tepakiem i gburem. I co się okazało? - nooo, zakochał się
chłoptaś, a co, nie wolno mu?
:-/

8. Data: 2009-01-25 16:12:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Jan 2009 22:11:44 +0100, Saulo napisał(a):

> tren R<t...@n...sieciowy>
>
> [...]
>
> I zamierza go odtworzyć w nowej rodzinie.
>
> Saulo

Jassssne. Do pierwszego zawału. Potem wróci do żony :->

9. Data: 2009-01-25 16:13:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Jan 2009 23:11:46 +0100, tren R napisał(a):

> im więcej rodzin, tym więcej klimatu

Jakoś nie przyczynił się do zwiększenia liczby rodzin.

10. Data: 2009-01-25 16:27:27

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

> Jassssne. Do pierwszego zawału. Potem wróci do żony :->

Mówisz, że żona nie jest w stanie przyprawić o zawał?

Saulo

A PISALEM O NOWYM STALINIE
czat
może jakiś grupowy skype?