marcinkiewicz sie zakochał!

191. Data: 2009-01-27 23:11:36

Temat: Re: marcinkiewicz sie zakochał!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 00:01:53 +0100, michal napisał(a):

> Dlaczego w takim razie, nie widać Twoich zalet i talentów w Twoich
> tekstach i między wierszami? To jest zagadka!
> Osoba o tak zaawansowanych zainteresowaniach promieniuje każdym słowem
> zapisanym i wypowiedzianym.

jak Ty?

> Może nad tym popracuj. Nie będziesz musiała
> wtedy takich list tworzyć wprawiając nawet zyczliwych czytajacych w
> zakłopotanie. :)

Nie dyskutuję tutaj o programowaniu w si-plas-plas ani o eskuelu czy
oraklu, ani też nie szydełkuję między wierszami. Po angielskiemu tez tutaj
nie musze, a grać na skrzypcach wspólnie trudno byłoby także. Tu się
rozmawia o dupie marynie, i po to tutaj wszyscy jesteście, i ja też.
Nie mam ambicji w tym towarzystwie brylować, bo i nikt inny tutaj tego nie
czyni, czego naczelnym przykładem jestes sam - a ja się dostosowuje do
towarzystwa, nawet niechcianego. Muszę się tylko jeszcze nauczyc operować
powrozem jak Ty - może mnie poinstruujesz? Wiesz, o stanie cycków chyba
chodziło...

192. Data: 2009-01-27 23:11:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 00:02:52 +0100, michal napisał(a):

> Akurat w tej wymianie było mało bluzgania. :)

Starałam się.

193. Data: 2009-01-27 23:12:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 00:04:52 +0100, tren R napisał(a):

> jak oceniasz stan swoich potyczek w tym aspekcie?

Na metry - powroza.

194. Data: 2009-01-27 23:34:58

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak Ty?

Ja nie latam szybowcami.

> [...]
> operować
> powrozem jak Ty - może mnie poinstruujesz? Wiesz, o stanie cycków chyba

No to jesteśmy w domu. Nic się oczywiście nie zmieniło.

michał

195. Data: 2009-01-27 23:37:35

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> jak oceniasz stan swoich potyczek w tym aspekcie?

Wciąż przegrywam. Dlatego piszę. Z nadzieją, że wynik poprawię.
Zadowolony z mojej skromności? ;)

michał

196. Data: 2009-01-27 23:38:34

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Wciąż przegrywam. Dlatego piszę. Z nadzieją, że wynik poprawię.
> Zadowolony z mojej skromności? ;)

tak synu!

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

197. Data: 2009-01-28 00:00:20

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak synu!

Ja piórkuję! W jedną dobę osiwiałeś! :D

michał

198. Data: 2009-01-28 00:04:35

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Ja piórkuję! W jedną dobę osiwiałeś! :D

wszystko przez wentę

199. Data: 2009-01-28 00:09:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 00:34:58 +0100, michal napisał(a):

> Ja nie latam szybowcami.

> No to jesteśmy w domu. Nic się oczywiście nie zmieniło.

Spadaj, specu od powrozów.

200. Data: 2009-01-28 00:11:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 00:37:35 +0100, michal napisał(a):

> Wciąż przegrywam. Dlatego piszę. Z nadzieją, że wynik poprawię.
> Zadowolony z mojej skromności? ;)

Musisz jeszcze potrenować, bo póki co ja oceniam Cię na 0.

A PISALEM O NOWYM STALINIE
czat
może jakiś grupowy skype?
muszę spróbować z poduszką