marcinkiewicz sie zakochał!

201. Data: 2009-01-28 00:24:06

Temat: Re: marcinkiewicz sie zakochał!
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:

> Musisz jeszcze potrenować, bo póki co ja oceniam Cię na 0.

Wiem. Do usług. Będę się starał.

michał

202. Data: 2009-01-28 04:03:52

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Jeżeli jest to ekwiwalent męskiego skakania w bok w celu
> udowodnienia sobie tężyzny fizycznej i atrakcyjności, to nie jest
> takie złe. O wiele lepsze IMO od fazy "jestem gruba, brzydka, stara,
> uchodzą ze mnie resztki kobiecości

Eee? Ja właśnie zaczęłam swoją odkrywać, mimo że jestem gruba, brzydka
i stara :D
Ale mam nadzieję, że do stadium pani adwokat posłanki do kurwików nie
zdążę dojść zanim sczeznę :)))
http://miasta.gazeta.pl/poznan/51,36001,5330015.html
?i=1

--
Pozdrawiam - Aicha

203. Data: 2009-01-28 04:11:31

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> i on wtedy podbiega w podskokach, łapie samochód w obie
> muskularne ręce,
[ciach]
Trenku, ja Cię proszę no... bo się do rana nie uspokoję i do zapalenia
zatok dojdzie mi astma za śmiechu. I będą mnie chcieli do szpitala
wysłać :)))

--
Pozdrawiam - Aicha

204. Data: 2009-01-28 04:13:56

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Może "rokitek"? ;)

Białych skarpetek!

--
Pozdrawiam - Aicha (już wiem, co muszę dziecku kupić do adidasów :DDD)

205. Data: 2009-01-28 08:01:45

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@n...sieciowy>

> http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article302940/Zako
chany_Marcinkiewicz_porzuca_zone.html

"Polska": Kaimierz Marcinkiewicz twierdzi, że głośny wywiad, w którym
opowiada "Super Expressowi" o swoim nowym związku, wycofał i rozważa podanie
gazety do sądu. Redakcja dziennika nie chce komentować całej sprawy.
- Szum wokół mojej osoby mi szkodzi - żali się były premier w "Polsce". -
Nie wiedziałem, że aż w takim stopniu można grzebać w życiu prywatnej osoby.

206. Data: 2009-01-28 08:58:00

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Eee? Ja właśnie zaczęłam swoją odkrywać, mimo że jestem gruba, brzydka
> i stara :D

W takim razie nie łapiesz się na ten etap. ;)

> Ale mam nadzieję, że do stadium pani adwokat posłanki do kurwików nie
> zdążę dojść zanim sczeznę :)))
> http://miasta.gazeta.pl/poznan/51,36001,5330015.html
?i=1

To chyba jest efekt nienadążania za upływem czasu. ;) Jaka klientka,
taka adwokatka.

Znam tego typu kobitkę osobiście, lekko żenujące.

Ewa

207. Data: 2009-01-28 09:45:34

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> wtedy takich list tworzyć wprawiając nawet zyczliwych czytajacych w
> zakłopotanie. :)

Życzliwie czytający wpadli w kompleksy i postanowili się za siebie wziąć. :)

Ewa

208. Data: 2009-01-28 09:47:23

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@n...sieciowy>

> http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article302940/Zako
chany_Marcinkiewicz_porzuca_zone.html

"Donald Tusk wykorzystał sytuację osobistą Kazmierza Marcinkiewicza, by
pozbyć się niewygodnego i zarazem bardzo popularnego rywala - stwierdził
Adam Bielan, rzecznik Prawa i Sprawiedliwości.
Zdaniem Bielana, właśnie dlatego Donald Tusk pozbawił Marcinkiewicza
możliwości kandydowania do Parlamentu Europejskiego z listy PO.

Bielan powiedział, że zamieszanie wokół Marcinkiewicza uniemożliwia mu na
pewien czas powrót do polityki."
[i pewnie jeszcze był przy tym bardzo smutny]

Według GfK Polonia, który na zlecenie "Rzeczpospolitej" realizował sondaż w
sprawie Marcinkiewicza, rozwód nie przeszkodzi byłemu premierowi w dalszej
karierze politycznej - tak uważa 54 proc. respondentów.

Ssobaczymy.

Saulo

209. Data: 2009-01-28 09:48:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 09:01:45 +0100, Saulo napisał(a):

> [...]
> Nie wiedziałem, że aż w takim stopniu można grzebać w życiu prywatnej osoby.

No proszę, po co "prywatna osoba" pchała się na publiczny stołek?

210. Data: 2009-01-28 09:51:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 10:45:34 +0100, medea napisał(a):

> Życzliwie

Uważasz, że osoba nieżyczliwa może cos wiedzieć o tym, co życzliwi
odczuwają czytając moją listę???
Chyba troche przesadził z tą pseudoempatią.

> czytający wpadli w kompleksy i postanowili się za siebie wziąć. :)

Niech nie przesadzaja - jak będa mieli tyle lat, co ja, to wtedy się sami
będą podsumowywać, co zdążyli, a czego nie. Ja mam naturę sroki... jeśli
chodzi o zainteresowania. Nie wszyscy tak muszą.

A PISALEM O NOWYM STALINIE
czat
może jakiś grupowy skype?
muszę spróbować z poduszką