marcinkiewicz sie zakochał!

91. Data: 2009-01-26 18:35:49

Temat: Re: marcinkiewicz sie zakochał!
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Cwaniaczku!
> Ale zapominasz dodać, że ogłupiasz facetów wdziękami bardziej odkrytego
> ciała

Ależ, misiu! tamto zdjęcie było sprzed 17 lat! :)

> i uważasz, że to wystarczająco przytłumi stonowaną gamę kolorowych
> upiększaczy.

Kolorówki to prawie w ogóle nie używam, poza szminką. :)

Ewa

92. Data: 2009-01-26 18:38:46

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> tutaj:
> http://i.wp.pl/a/f/jpeg/20331/nelly_rokita.jpeg
> czy tutaj:
> http://www.kozaczek.pl/img/p/p546.jpg
> ?
>
> czy może tutaj:
> http://tinyurl.com/bdtcnx

Dobra, dobra. Nie porównujemy do Carli, Charlotte, Claudii Schiffer czy
kogo tam jeszcze, ale do Marcinkiewiczowej. Wyszukaj żonę Kazika to
porównamy i pogadamy. :)
Zwróć uwagę, jaka Nelly uśmiechnięta, radosna i promieniejąca. To dodaje
kobiecie blasku.

Ewa

93. Data: 2009-01-26 18:41:24

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

[...]
> Zwróć uwagę, jaka Nelly uśmiechnięta, radosna i promieniejąca. To
> dodaje kobiecie blasku.

Teoretycznie.

Saulo

94. Data: 2009-01-26 19:01:33

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> medea<e...@p...fm>
>
> [...]
>
> Teoretycznie.

nelly świeci światłem odbitym :)

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

95. Data: 2009-01-26 19:03:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2009 19:38:46 +0100, medea napisał(a):

> (...)
> Zwróć uwagę, jaka Nelly uśmiechnięta, radosna i promieniejąca. To dodaje
> kobiecie blasku.

No, własnie dlatego ją lubię, pomimo wszystko.

96. Data: 2009-01-26 19:05:23

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> No, własnie dlatego ją lubię, pomimo wszystko.

Ja jej nie lubię, ale staram się być obiektywna. :)

Ewa

97. Data: 2009-01-26 19:05:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2009 20:01:33 +0100, tren R napisał(a):

> nelly świeci światłem odbitym :)

Nie, własnym: ona wierzy w to, że jest sexy i dlatego JEST sexy.
Jeśli nie dla WSZYSTKICH facetów, to na pewno dla własnego męża. Starczy.
Jak dla mnie tyż.

98. Data: 2009-01-26 19:06:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2009 20:05:23 +0100, medea napisał(a):

> Ja jej nie lubię, ale staram się być obiektywna. :)
>
> Ewa

No dobra, może "lubię" to było za dużo powiedziane, ale mam pozytywne
nastawienie :-)

99. Data: 2009-01-26 19:13:49

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nieco silniejsze psychiczne dzięki kosmetykom. ;P

:P
Przecież ta cała tapeta to przez was (albo dla was - nie?) :P

> Przyznaj, że bez kosmetyków wpadałybyście w jeszcze większą panikę, niż
> mężczyźni. ;)

Chyba nie przyznam :)
Kryzys wieku średniego jeszcze mnie nie dopadł :P

Pozdrawiam
Vicky

100. Data: 2009-01-26 19:39:53

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> Ja jej nie lubię, ale staram się być obiektywna. :)

Nie przeginaj :)

Saulo

A PISALEM O NOWYM STALINIE
czat