marcinkiewicz sie zakochał!

101. Data: 2009-01-26 19:53:38

Temat: Re: marcinkiewicz sie zakochał!
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Nie przeginaj :)

Z czym przeginam? Z obiektywizmem?

No niech znajdę zdjęcie tej Marcinkiewicz gdzieś w necie, to Wam
udowodnię, że Nelly jest atrakcyjniejsza. ;)

Ewa

102. Data: 2009-01-26 20:00:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2009 20:53:38 +0100, medea napisał(a):

> Z czym przeginam? Z obiektywizmem?
>
> No niech znajdę zdjęcie tej Marcinkiewicz gdzieś w necie, to Wam
> udowodnię, że Nelly jest atrakcyjniejsza. ;)

O, ja już wiem, dlaczego Nelly budzi moją sympatię: ponieważ za jej
niezalezny sposób ubierania się i noszenia jest atakowana, jak ja za moje
niezależne poglądy i, jak ja, ma gdzieś owe ataki - dodają jej tylko blasku
w oczach i pewności siebie, jak mnie ;-P

103. Data: 2009-01-26 20:04:35

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

[...]
> [...]
> moje niezależne poglądy i, jak ja, ma gdzieś owe ataki - dodają jej
> tylko blasku w oczach i pewności siebie, jak mnie ;-P

Doskonałe porównanie :)

Saulo
--
rozwój to nie jest podążanie za warunkami, lecz nabywanie nowych zdolności
przeciwstawiania się im.

104. Data: 2009-01-26 20:06:09

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> No niech znajdę zdjęcie tej Marcinkiewicz gdzieś w necie, to Wam
> udowodnię, że Nelly jest atrakcyjniejsza. ;)

No już sama nie wiem, może Maryla nie jest aż taka zła. Panowie, oceńcie:

http://e.pardon.pl/pa726/1c83ec4e000db97546058a0a

albo tu:

http://www.proszynski.pl/images/media/Premiera.z.pre
mierem/03.jpg

Zapamiętałam ją jako smutniejszą babę bez wyrazu, ale chyba nie jest tak
źle.

Ewa

105. Data: 2009-01-26 20:07:32

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> O, ja już wiem, dlaczego Nelly budzi moją sympatię: ponieważ za jej
> niezalezny sposób ubierania się i noszenia jest atakowana, jak ja za moje
> niezależne poglądy

To się nazywa n i e r e f o r m o w a l n o ś ć.

Ewa

106. Data: 2009-01-26 20:12:44

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> [...]
mierem/03.jpg

> Zapamiętałam ją jako smutniejszą babę bez wyrazu, ale chyba nie jest

Oczywiście, że nie jest zła, jak na swój wiek. Ma też piękny uśmiech
(widziałem na innych zdjęciach). Na pewno była ładna, gdy była młodsza.
Największy obecny minus to nędzne włosiny. Na jej niekorzyść świadczy
również dobór męża.

Saulo

107. Data: 2009-01-26 20:20:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2009 21:07:32 +0100, medea napisał(a):

> To się nazywa n i e r e f o r m o w a l n o ś ć.
>
> Ewa

Nie każdy może sobie na nią pozwolić :-)

108. Data: 2009-01-26 20:53:20

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
mierem/03.jpg

> Zapamiętałam ją jako smutniejszą babę bez wyrazu, ale chyba nie jest tak

imho, jest zwykła, naturalna i ciepła.
nelly jest masakrycznie odpychająca choć niewątpliwie konsekwentna
zgadzam się z saulem - porównanie jakiego autorem jest sama ikselka,
jest znakomite.

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

109. Data: 2009-01-26 20:55:09

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> O, ja już wiem, dlaczego Nelly budzi moją sympatię: ponieważ za jej
> niezalezny sposób ubierania się i noszenia jest atakowana, jak ja za moje
> niezależne poglądy i

fakt twoje poglądy wydają się być niezależne od wszystkiego.
nawet od faktów.

110. Data: 2009-01-26 21:02:02

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> imho, jest zwykła, naturalna i ciepła.
> nelly jest masakrycznie odpychająca

To ja się zgrabnie wycofuję, w końcu Wy się lepiej znacie na kobietach. :)

Ewa

A PISALEM O NOWYM STALINIE
czat
może jakiś grupowy skype?