marcinkiewicz sie zakochał!

111. Data: 2009-01-26 21:03:56

Temat: Re: marcinkiewicz sie zakochał!
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> To ja się zgrabnie wycofuję, w końcu Wy się lepiej znacie na kobietach. :)

pytanie tylko czy nelly... to nie jakiś nellon... parafrazując jarakota :)

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

112. Data: 2009-01-26 21:38:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2009 21:55:09 +0100, tren R napisał(a):

> fakt twoje poglądy wydają się być niezależne od wszystkiego.
> nawet od faktów.

Fakty to nie tylko gołe zjwiska fizyczne czy chemiczne - więc podlegają
ludzkiej interpretacji i ustosunkowaniu się do nich; nikt nie jest w stanie
osądzić, że to właśnie moje poglądy są złe i w tym zakresie ci, co tak
sądzą, nadal tylko interpretują moje interpretacje, więc powinni miec na
względzie kwadrat granicy błędu:->

113. Data: 2009-01-26 21:40:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2009 22:02:02 +0100, medea napisał(a):

> To ja się zgrabnie wycofuję, w końcu Wy się lepiej znacie na kobietach. :)
>
> Ewa

Boją się jej faceci ;-PPP

114. Data: 2009-01-26 22:32:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

115. Data: 2009-01-26 23:40:31

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Ależ, misiu! tamto zdjęcie było sprzed 17 lat! :)

> Kolorówki to prawie w ogóle nie używam, poza szminką. :)

No Kurde! To mało? Te szminki właśnie to tak oszukują facetów, że hej!
Nie widać na przykład zaciśniętych ust. ;DDD

michał

116. Data: 2009-01-26 23:42:21

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" napisał w wiadomości:

> :P
> Przecież ta cała tapeta to przez was (albo dla was - nie?) :P

> Chyba nie przyznam :)
> Kryzys wieku średniego jeszcze mnie nie dopadł :P

Mnie też nie. ;)

michał

117. Data: 2009-01-27 09:47:43

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez wątpienia KM to osoba zagubiona.

Pytanie tylko: czy zagubił się w ostatnim czasie, czy raczej pozostawał
zagubiony przez wiele lat, lecz w ostatnim czasie to się zmienia?

IMHO to drugie.
A jego żona pasuje do niego dokładnie w taki sam sposób jak np PiS,
albo latanie do kościuła w każdą niedzielę czy cuś.

--
CB

118. Data: 2009-01-27 10:08:06

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

cbnet<c...@n...pl>

> [...]
> A jego żona pasuje do niego dokładnie w taki sam sposób jak np PiS,
> albo latanie do kościuła w każdą niedzielę czy cuś.

Z braku danych, które by przeciwko temu świadczyły, odbieram go (i od
początku odbierałem) jako błaznowatego pseudomędrka wyniesionego przez
Kaczora ponad jego poziom, korzystającego teraz na tym, że był premierem
(wyłącznie z kaczorowego nadania). Ambitnego.

Oczywiście nie wiem wszystkiego - na przykład, może się sprawdzał w EBOiR?
I może jednak jego żona rzeczywiście również się przyczyni(a)ła do tego, że
ich małżeństwo teraz się kończy? Może go nie doceniła?
Może koniec zaczął się już przed premierostwem a nie "w ostatnich latach"?

W każdym razie jego wyjaśnienia/tłumaczenia/usprawiedliwienia z tego tekstu
brzmią mi fałszywie a oczekiwania naiwnie (że przy powrocie do polityki
liczy na akceptację swojej osoby - złudne nadzieje, zważywszy na profil jego
zwolenników, ale pomarzyć zawsze może).

Czy jego żona do niego nie pasuje? Nie wiem, na razie wydaje mi się, że może
co najwyżej nie pasować do jego medialnego wizerunku a do rzeczywistego,
czyli Kazia-zwyklaka, jak najbardziej, i na tym poziomie to raczej on do
niej nie pasuje. Ale może jednak coś jej umknęło a Kazio się rozwinął ponad
nią w ostatnich latach? Nie sądzę, ale nie wykluczam.

Saulo

119. Data: 2009-01-27 10:10:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 11:08:06 +0100, Saulo napisał(a):

> cbnet<c...@n...pl>

> Z braku danych, które by przeciwko temu świadczyły, odbieram go (i od
> początku odbierałem) jako błaznowatego pseudomędrka wyniesionego przez
> Kaczora ponad jego poziom,

Tak to się dzieje, kiedy nauczyciel historii z liceum nagle staje na
premierowskich dywanach... Złotą rybkę złowił, ale ona niedługo się zeźli -
jeszcze tylko jedno życzenie... jak zwykle głupie.

120. Data: 2009-01-27 10:26:43

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Tak to się dzieje, kiedy nauczyciel historii

Chyba fizyki?

Ewa

A PISALEM O NOWYM STALINIE
czat