A RH+

1. Data: 2002-05-11 18:22:18

Temat: A RH+
Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia napisala W watku "szukamy krwi A RH-" o poszukiwaniu osob z taka
wlasnie krwia.
Mam pewne spostrzezenie ( robie nowy watek, bo nie chcialam robic wesolych
dygresji w tak powaznym , jak wyzej, watku)

Grazyna odpisala:
Ja mam ARH+

To samo Madziula

Ja tez mam A RH+

Moze to jest jakas "robotkowa" grupa krwi?

Ilona

1. Data: 2002-05-11 18:37:13

Temat: Re: A RH+
Od: stynka <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Ilona wrote:

> [...]
>
> To samo Madziula
>
> Ja tez mam A RH+
>
> Moze to jest jakas "robotkowa" grupa krwi?

Hmmm... Ja mam 0 RH- To co? Nie zalapie sie do grupy? ;-(

stynka

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"It is the mark of an educated mind to be able to entertain
a thought without accepting it."

Aristotle
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

stynka
gg 866557 icq 22354411

Jasiek: http://www.jachu.com
stynka: http://www.stynka.net
hobby: http://www.stynka.galicja.pl/robotki/haft

1. Data: 2002-05-11 20:30:17

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <p...@p...onet.pl> :

> Moze to jest jakas "robotkowa" grupa krwi?

Moze to by wyjasnialo dlaczego moj tata i brat krzyzykuja ? ;)))

Pozdrawiam,
Monika

PS. Ja oczywiscie tez mam A Rh+

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-05-11 21:31:44

Od: Małgosia <g...@p...ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11 May 2002 20:30:17 GMT, Monga <m...@n...fm> napisał(a):

>"Ilona" <p...@p...onet.pl> :

>Moze to by wyjasnialo dlaczego moj tata i brat krzyzykuja ? ;)))
>
>Pozdrawiam,
>Monika
>
>PS. Ja oczywiscie tez mam A Rh+

Nie uwierzycie ale ja też mam ARh+

Małgosia g...@p...ats.pl
http://www.ats.pl/~gosiaw

1. Data: 2002-05-11 21:37:06

Od: "Tusia" <_...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze to by wyjasnialo dlaczego moj tata i brat krzyzykuja ? ;)))

B RH+ - moze dlatego wole szydelko niz krzyzyki...?? A taka mam ochote na
kilka ladnych obrazkow... moze jakas transfuzja??

Pozdrawiam,
Tusia

1. Data: 2002-05-12 04:15:29

Od: "Grazyna Szkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ESka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
<ciach>

To potwierdzenie faktu , ze ARH+ to po prostu najczesciej w Polsce
spotykana grupa krwi.
Ale przy okazji grup krwi to cos wam opowiem
Kiedy urodzil sie nasz pierwszy syn, w ksiazeczce zdrowia wpisano mu ARH+.
Ja mam taka sama. Kiedy urodzil sie drugi - w jego ksiazeczce bylo: 0RH+.
Dzoszlismy wiec wspolnie z mezem do wniosku, ze moj maz musi tez miec grupe
0. Maz polecial do krwiopijcy i dal oznaczyc grupe. Wrocil z mina baaaardzo
niewyrazna, bo wynik brzmial: ARH+ !!!
Maz patrzyl na mnie dziwnym wzrokiem ale nic nie mowil, ja sie czulam jakby
nie kto obuchem w leb zdzielil. Zajrzelismy wtedy do encyklopedii i ulzylo
nam dopiero, kiedy wyczytalismy, ze ze skrzyzowania AiA moze wyjsc 0 :-))).
Cale szczescie ze synus taki calkiem zerowy nam nie wyszedl - jedne studia
juz konczy, a drugie za dwa lata.

Grazyna

1. Data: 2002-05-12 05:50:31

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 11 May 2002 23:37:06 +0200, "Tusia" <_...@p...wp.pl>
wrote:

>B RH+ - moze dlatego wole szydelko niz krzyzyki...?? A taka mam ochote na
>kilka ladnych obrazkow... moze jakas transfuzja??
>
>Pozdrawiam,
>Tusia

0 RH+ to zapewne tlumaczy patchwork, szycie, druty i
szydelko.....

Krysioa
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsgroups.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

1. Data: 2002-05-12 07:16:40

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:bk0sducnq4sap0khn33lte33pf7hsiqvg3@4ax.com...

> 0 RH+ to zapewne tlumaczy patchwork, szycie, druty i
> szydelko.....
>
> Krysioa
> K.T. - starannie opakowana

A ja mam A RH-, ale nie moge oddac, bo w ciazy nie mozna, ale dlaczego ja
robótkuje????
Kinga

1. Data: 2002-05-12 07:35:48

Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ilona" napisał w wiadomości

| Moze to jest jakas "robotkowa" grupa krwi?

;)))))

Ja też mam A RH+

Pozdrwia, Ewa

1. Data: 2002-05-12 09:52:10

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tusia <_...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abk2u9$i2c$...@n...tpi.pl...

> B RH+ - moze dlatego wole szydelko niz krzyzyki...?? A taka mam ochote na
> kilka ladnych obrazkow... moze jakas transfuzja??

ja mam A RH+ i lubię szydełko :)

Wkn

ps. ale krzyżyki też, i hardenger i patchworki, ale nie umiem

scany z haftow na serwerku
Wzory liczone w Deagostini
plotkarski watek
alfabety wrzucilam