plotkarski watek

1. Data: 2002-05-11 01:27:24

Temat: plotkarski watek
Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane,

po prostu nie moglam sie z Wami nie podzielic postem z innej grupy
dyskusyjnej.

Ilona

A oto juz nastepuje cytat:
"
1. Data: 2002-05-12 07:18:27

Temat: Re: plotkarski watek
Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik > > Użytkownik "radi" <r...@N...klosz.art.pl> napisał w
wiadomości

No cóż, wszędzie są ludzie którzy na śniadanie zjadają zamiast miseczki
płatków, miseczke złośliwości.
Kinga

1. Data: 2002-05-13 10:31:49

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale narobilam zamieszania - wczytalam sie glebiej w watek i ten post wcale
nie byl zlosliwy.

Przepraszam za psucie humoru

Ilona

ps: a nadawca owego posta napisal: (cytuje mojego posta+ odpowiedz na to)
(tzn odpowiedz nadawcy posta, bo odpowiedzi bylo kilka i wszystkie
sympatyczne)

> [...]
> kazdego koloru
> 2) bon zakupowy, najchetniej z kilkoma zerami, do sklepow internetowych
dla
> robotkujacych http://www.gobelin.pl http://www.gobelinek.com.pl no i
> przede wszystkim do http://www.sewandso.co.uk
>
> Z gory serdecznie dziekuje chetnym sponsorom, a w szczegolnosci Panu Radi
za
> zwrocenie uwagi na ten palacy niezrzeszone robotnice problem. To doprawdy
> wzruszajacy wyraz ludzkiej zyczliwosci z Pana strony. Oby wiecej ludzi o

Z powyzsza prosba prosze zwrocic sie do potencjalnego sponsora, ktory na
- jak sie domyslam - grupie Szanownej Kolezanki moglby sie pojawic (czego
jednakze nie zycze biorac pod uwage doswiadczenia ze sponsorami z tutejszego
poletka).
Jednoczesnie zwracam uwage na olbrzymia empatie i fakt sympatyzowania ze
zwolennikami
i - przede wszystkim - zwolenniczkami robotek recznych.
Z absolutna troska, jeszcze raz zwracam uwage na zagrozenie mogace
powstac ze strony rzekomych sponsorow poszukujacymi domniemanych,
mistycznych niezrzeszonych robotnic.

z rozmaitymi wyrazami olbrzymiego szacunku.

radi
jam jest robot mlody,
nie boje sie wody.

alfabety wrzucilam