Re: A.Tysiąc o traumie aborcji

Data: 2008-05-07 20:59:52
Temat: Re: A.Tysiąc o traumie aborcji
Od: J-23 <k...@g...pl>

On 7 Maj, 20:34, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Oczywiście, że kalendarzyk. Nie rozumiem, czemu miałaś nadzieję na co
> innego.

> Trudno - popełniacie grzech. Nikt Was do pozostawania w wierze katolickiej
> nie przymusza, a skoro się jej przeciwstawiacie, to czemu równocześnie jej
> pragniecie? Nie rozumiem tego. To jakaś interesowność, czy co?

> Pisałam o tym. Kalendarzyk. Czy te tam termometry.

> A to żadne wytłumaczenie. Czyli nadal kalendarzyk lub pomiary poranne.
>
> I w ogóle - boszszsz... jest tyle sposobów kochania się, że naprawdę nie
> [...]

Kobieto zadufana w swoim ciasnym pojmowaniu swiata, ciaza nie zawsze
jest wynikiem kontaktu cielesnego ludzi szanujacych sie i kochajacych.
Czasem jest to wynik gwaltu, lub przemocy w rodzinie. W wyniku braku
kultury meza lub partnera. co to traktuje kobiete jak worek do
bicia... itd.itp. Warto zdac sobie sprawe ze ludzkosc ma rozne
oblicza. Ciagle cos piszesz o jakims "poziomie", co to Twoj w domysle
jest wyzszy. To popatrz laskawie na tych co sa usytuowani nizej w
hierarchii spolecznej.

J-23 Flegiel von Trop